کد خبر: ۱۵۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 21
ما تا کنون تخلفی ندیده‌ایم. جمعیت شرکت کنندگان نیز نسبت به 8 صبح بیشتر شده است. همانطور که انتظار می‌رفت تعداد رای دهندگان گروه پزشکی بیشتر از سایر گروه‌ها بوده است

شفا آنلاین>سلامت>عضو هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی تهران بزرگ، آخرین روند برگزاری این انتخابات را تشریح کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر صدف علیپور در حاشیه برگزاری هفتمین دوره از انتخابات نظام پزشکی اظهار کرد: بخشی از کار انتخابات به صورت حضوری و با پشتوانه الکترونیکی بود. قرار شد که با استفاده از این امکانات، امکان حق رای پزشکان در تهران مشخص شود. این بخش از انتخابات از 8 صبح فعال شد و تا کنون مشکلی نداشته است. کسانی که در این سامانه مشکل پیدا کنند، مشکل‌شان در محل اخذ رای برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: قسمت دوم رای گیری الکترونیک که مربوط به اخذ رای پزشکان با استفاده از گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ، کامپیوترهای شخصی و ... قرار بود انجام شود. طبق گفته مسئولان، این بخش از ابتدای صبح به دلیل مراجعه کننده بالا دچار مشکل شد، اما با توجه به گفته‌هایی که از طرف وزارت بهداشت مطرح می‌شود، چک‌های آخر بررسی نقص این سیستم انجام شده و مشکلی ندارد.

عضو هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی(Medical System) تهران بزرگ همچنین درباره تخلفات احتمالی نیز تاکید کرد: ما تا کنون تخلفی ندیده‌ایم. جمعیت شرکت کنندگان نیز نسبت به 8 صبح بیشتر شده است. همانطور که انتظار می‌رفت تعداد رای دهندگان گروه پزشکی بیشتر از سایر گروه‌ها بوده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: