کد خبر: ۱۵۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 21
نوربخش در جمع خبرنگاران تاکید کرد:
سازمان تظام پزشکی همانند چتری است که باید از پزشکان با هر عقاید و تفکری دفاع و حمایت کند
شفا آنلاین: سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی در مراسم هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکیکه امروز در وزارت بهداشت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات نظام پزشکی هر چه پر شورتر و با مشارکت حداکثری انجام شود پشتوانه خوبی برای این سازمان است؛ من توصیه می‌کنم که این انتخابات با مشارکت و حضور فعال همه برگزار شود.

به گزارش شفا آنلاین:وی بیان کرد: در دوره قبل بین هشت تا 12 درصد از پزشکان در این انتخابات شرکت کردند که این مسئله در شان این گروه زحمت کش و ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی نبود.

نوربخش ادامه داد: سازمان تظام پزشکی همانند چتری است که باید از پزشکان با هر عقاید و تفکری دفاع و حمایت کند.

وی عنوان کرد: در این دوره کاندیداها تحت عنوان ائتلافی شرکت کرده اند که اگر به صورت صنفی باشد می‌تواند جایگاه نظام پزشکی را تقویت کند و من امیدوارم که ائتلافات سیاسی نشود.

وی تصریح کرد: اگر ائتلافات صنفی باشد می‌تواند به اهداف عالی تعیین شده سازمان نظام پزشکی برسد و من امیدوارم این ائتلافات اینگونه بوده و به صورت صنفی عمل کنند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی ادامه داد : امیدوارم افرادی توانمند و کارشناس وارد سازمان نظام پزشکی شوند.

در صورت لزوم زمان انتخابات نظام پزشکی 2ساعت تمدید می‌شود

در ادامه صدف علیپور عضو هیات اجرایی تهران بزرگ و معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا به این لحظه استقبال خوبی از انتخابات سازمان نظام پزشکی انجام شده است و امسال از ساعت های اولیه صبح سامانه چک و حق رای شرکت کنندگان بدون هیچ نقصی فعال است.

وی بیان کرد: انتخابات تا ساعت هشت شب امروز ادامه پیدا می‌کند که در صورت لزوم با نظر هیات نظارت استان این زمان تا 2 ساعت بر اساس قانون قابل تمدید است.

علیپور با بیان اینکه  تا این لحظه هیچ تخلفی در برگزاری انتخابات گزارش نشده است، تاکید کرد: بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت هیچ مشکلی در سامانه رای گیری الکترونیکی وجود ندارد و این سایت 2 بار چک شده است.

وی گفت : تعدا کاندیداها و شرکت کنندگان گروه پزشکی در مقایسه با سایر گرو‌ه‌ها در هفتمین انتخابات سازمان نظام پزشکی بیشتر است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: