کد خبر: ۱۵۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶ - 2017July 18
انجمن‌ها باید در هر حوزه‌های که فعالیت می‌کنند مدافع‌‌ همان حوزه باشند که این موضوع منجر به کاهش تصدی‌گری دولتی می‌شود.

شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: انجمن‌ها باید در هر حوزه‌های که فعالیت می‌کنند مدافع‌‌ همان حوزه باشند که این موضوع منجر به کاهش تصدی‌گری دولتی می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، بهروز جنت مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا انجمن‌ها شکل بگیرند چون به نفع کشور است یعنی درخواست‌ها در جمع مطرح و تصمیم گیری می‌شود. 

وی افزود: باعث خوشحالی است که انجمن‌ها در راستای کارهای مشترک شکل بگیرد تا هم از توان دولتی و از توان انجمن‌ها و NGO‌ها و استفاده کنیم. امیدواریم که در این مسیر‌ها قدم‌های مثبتی در راستای شکوفایی اقتصاد(Economy) کشور برداشته شود. 

جنت ادامه داد: انجمن‌ها باید در هر حوزه‌های که فعالیت می‌کنند مدافع‌‌ همان حوزه باشند و کارهای خود را پیش ببرند که منجر به کاهش تصدی‌گری دولتی می‌شود. 

مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درادامه با بیان اینکه ویژگی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت تصمیم گیری در راستای سلامت مصرف کننده می‌باشد، اظهار داشت: ممکن است این تصمیمات در جاهای دیگری نیز استفاده شود مثل برچسب اصالت و سلامت که ما در سازمان غذا و دارو اجرا کردیم ابزاری است که می‌تواند برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده شود. 

جنت ادامه داد: هدف وزارت بهداشت(Ministry of Health) حقوق مصرف کننده و حفظ سلامت مصرف کننده می‌باشد یعنی مشخص می‌شود باید مصرف کننده اطلاعات کاملی از محصول داشته باشد که این در برچسب فارسی نویس اعمال شده است.

برچسب ها: سلامت ، سازمان ، دارو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: