کد خبر: ۱۵۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۶ - 2017July 17
مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: حدود ٢٠ درصد خدمات و پذیرش بیماران در بیمارستان میلاد در قالب نظام ارجاع انجام می شود.
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: حدود ٢٠ درصد خدمات و پذیرش بیماران در بیمارستان میلاد در قالب نظام ارجاع انجام می شود.

به گزارش شفا آنلاین،محمود رضا فیاض در جلسه کمیسیون نظارت بر درمان تامین اجتماعی استان تهران در بیمارستان میلاد افزود: اجرای کامل طرح ارجاع باعث می شود بیمارانی که قادر به درمان خود در سایر مراکز درمانی نیستند به میلاد مراجعه کنند.

فیاض در ادامه خاطرنشان کرد: بیمارستان میلاد یکی از مراکز درمانی متعلق به تامین اجتماعی است و به صورت هیات مدیره ای اداره می شود و صرفه جویی در منابع و افزایش بازدهی از مزایای اداره هیات مدیره ای بیمارستان ها به شمار می آید .

وی همچنین گفت: بیمارستان میلاد دوستدار کودک و مادر است و دومین مرکز درمانی کشور در پیوند کلیه نیز به شمار می آید.
فیاض با اشاره به اعطای نشان درجه یک عالی به بیمارستان میلاد از سوی وزارت بهداشت(Ministry of Health) افزود: تعداد معدودی از بیمارستان ها به ویژه بیمارستان های خصوصی موفق به دریافت این نشان می شوند.

مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به وجود یک هزار تخت در این بیمارستان، درصد اشغال تخت را 7 / 87 درصد بیان کرد و ادامه داد: از نظر شاخص های درمانی این عدد بسیار مطلوب است، همچنین ٩٩ درصد بیماران میلاد بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی هستند.

معاون اداره کل درمان مستقیم تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت: ١٠ هزار تخت از ١٠٠ هزار تخت کشور متعلق به سازمان است ولی با این وجود یک پنجم بستری ها در تامین اجتماعی انجام شده است که ٩٠ درصد مراجعان را بیمه شدگان این سازمان تشکیل می دهند.

سیدمجید صادقی راد افزود: سال گذشته حدود ٦٠ میلیون مراجعه سرپایی به مراکز ملکی تامین اجتماعی صورت گرفت این در حالی است که ٤٢ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی داریم.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه ٣٠ درصد درمان کشور در این استان انجام شده است، اظهار کرد: در سال گذشته ٢٧ میلیارد تومان در بخش هتلینگ بیمارستانی هزینه شد و امسال هم این کار را ادامه خواهیم داد.

محمدتقی خسروانی مقدم تصریح کرد: سال گذشته حدود چهار هزار میلیارد تومان در درمان غیر مستقیم و یک هزار میلیارد تومان در درمان مستقیم تامین اجتماعی استان تهران هزینه شده است.


برچسب ها: سلامت ، بیمارستان ، سازمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: