کد خبر: ۱۵۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۶ - 2017July 16
وزیر بهداشت حل مشکل شورای عالی بیمه، تامین منابع پایدار، وضع سرانه منطقی، ارتقای جایگاه کارکنان بیمه و مدیریت سازمان‌های بیمه‌گر توسط بیمه سلامت را از عواملی دانست که در کیفیت خدمات و بهبود نظام بیمه‌ای موثر هستند

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت تولیت واحد بیمه‌ای را به نفع مردم دانست و تاکید کرد که این موضوع می‌تواند چهره نظام بیمه‌ای را تا پایان دولت دوازدهم تغییر دهد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی در جلسه امروز خود با مدیران کل سازمان بیمه سلامت(Health insurance) بیان کرد: تغییر وزارتخانه بیمه سلامت بدون تغییر در فرآیند و سیستم حاکم بر آن تاثیری ندارد. لازمه این موضوع این است که بیشتر بشنویم، کمک بگیریم و از همه نظرات استفاده کنیم تا به تصمیمی منطقی برسیم. شما مدیران کل نیز باید کمک کنید تا این فرآیندها تغییر کند، حمایت از بیمه‌ها افزایش پیدا کند و همکاری‌های لازم برقرار شود.

وی ادامه داد: این مسیر باید با صبر، حوصله و تدبیر دنبال شود. اگر خدمات ارتقا یابد مردم نیز حق بیمه بیشتری پرداخت می‌کنند؛ چون اگر بدانند جنس مرغوب‌تری دریافت می‌کنند حتما همراه می‌شوند. باید صادقانه مشکلات خود را به آنها بگوییم، بی‌شک مردم نیز کمک می‌کنند.

وزیر بهداشت حل مشکل شورای عالی بیمه، تامین منابع پایدار، وضع سرانه منطقی، ارتقای جایگاه کارکنان بیمه و مدیریت سازمان‌های بیمه‌گر توسط بیمه سلامت را از عواملی دانست که در کیفیت خدمات و بهبود نظام بیمه‌ای موثر هستند.

هاشمی همچنین اضافه کرد: اگر تولیت واحد بیمه‌ای اتفاق افتد، و همه سازمان‌های بیمه‌گر تصمیم و بسته خدمتی یکسانی تعریف کنند چهره نظام بیمه‌ای در پایان دولت دوازدهم تغییر می‌کند؛ به طوری که  مردم نیز سود می‌برند. تجمیع منابع بیمه‌ای  به صلاح مردم و کشور است، این موضوع قدرت مطالبه‌گری بیمه‌ها را در برابر فروشندگان افزایش می‌دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: