کد خبر: ۱۵۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۶ - 2017July 15
به شما اصول شانه زدن موها را یاد میدهیم تا از این به بعد از اشتباهات شانه زدن موها پرهیز کنید.
شفاآنلاین>سلامت>موها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره و صورت دارن به همین خاطر هم رسیدگی و اطلاع از اصول مراقبت از آن‌ها بسیار مهم و ضروری هست.

به گزارش شفاآنلاین،در ادامه به شما اصول شانه زدن موها رو یاد میدیم تا از این به بعد از اشتباهات شانه زدن موها پرهیز کنین.

1. بعد از اینکه موهای خود را شستشو دادید به آرامی با یک حوله‌ی نرم خشک کنید. اجازه بدهید موها به خوبی خشک شوند و یا فقط کمی نمدار باشند بعد آن‌ها را شانه بزنید. وقتی که مو خیس است الیاف آن از آب پر شده و باعث می‌شود که مو شکننده باشد. 

2. ابتدا گره‌های مو را با انگشتان دست باز کنید. برای این کار می‌توانید از اسپری نرم کننده هم استفاده کنید. شانه زدن موها در حالتی که گره دارد دردناک بوده و مو را ضعیف می‌کند.

3. از شانه‌ای استفاده کنید که دارای جنس طبیعی می‌باشد.

 

4. زیاد موها را شانه نزنید. به جای شانه زدن مو به دفعات بسیار روی کیفیت شانه زدن تمرکز کنید. گره مو را برطرف کنید و دفعات بعد فقط با شانه موها را مرتب کنید.

5. همانطور که لازم است لباس و براش‌های آرایشی (Makeup brushes)خود را بشویید باید شانه‌ی خود را هم هر هفته بشویید. از شانه زدن مو با برس کثیف پرهیز کنید. اول موهای روی شانه را بردارید و بعد با شامپو، شانه را بشویید.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: