کد خبر: ۱۵۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۶ - 2017July 14
اگر می‌خواهید فرزندتان رأس ساعت مشخصی بیدار شود، سر چه ساعتی باید بخوابد. این نمودار بسیار آسان است و کافی است ببینید که فرزندتان چند سال دارد و چه ساعتی باید بیدار شود تا زمان دقیق خواباندن او مشخص شود.
شفا آنلاین: دانستن این که فرزندانتان را چه ساعتی به تختخواب ببرید، یکی از چالش‌های مهم پدرها و مادرهاست. اگر آنها را خیلی زود بخوابانید، صبح خیلی زود <early morning>بیدار می‌شوند و شما و احتمالاً همسایه‌ها را بیدار خواهند کرد. از سوی دیگر ممکن است آنها زود خوابشان نبرد.

به گزارش شفا آنلاین:آن‌هایی که تا دیروقت بیدار می‌مانند نیز فردا خسته و فرسوده خواهند بود. از سوی دیگر، شما به عنوان پدر یا مادر دوست دارید که تا جای ممکن با فرزندانتان بازی کنید.

یک مدرسه نموداری منتشر کرده که نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید فرزندتان رأس ساعت مشخصی بیدار شود، سر چه ساعتی باید بخوابد. این نمودار بسیار آسان است و کافی است ببینید که فرزندتان چند سال دارد و چه ساعتی باید بیدار شود تا زمان دقیق خواباندن او مشخص شود.


مدرسه ابتدایی ویلسون در ویسکانزین اعلام کرده که این نمودار بسیار موفقیت‌آمیز بوده و در فیس‌بوک 430 هزار بار آن را به اشتراک گذاشته‌اند. هرچند که این نمودار چند سال پیش ساخته شده، اما اکنون بسیار مشهور شده است.


طبق نظر کارشناسان، کودکان سه تا پنج‌ساله نیاز به 10 تا 13 ساعت خواب دارند و کودکان شش تا 12 ساله باید 9 تا 12 ساعت بخوابند.

در نمودار، سطر بالا، ساعتی است که می‌خواهید فرزندتان بیدار شود. سپس سن او را در ستون سمت چپ پیدا کنید و ببینید چه ساعتی باید بخوابد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: