کد خبر: ۱۵۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۶ - 2017July 06
یران و ایتالیا برای ایجاد یک شبکه گسترده جهت توسعه طرح های جلوگیری و درمان بیماری دیابت همکاری می کنند.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:ایران و ایتالیا برای ایجاد یک شبکه گسترده جهت توسعه طرح های جلوگیری و درمان بیماری دیابت همکاری می کنند.

به گزارش شفا آنلاین،باقر لاریجانی رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم(metabolism) دانشگاه علوم پزشکی تهران  اظهار کرد: در حاشیه دهمین نشست جهانی مؤسسه 'ایبدو' ایتالیا، تفاهم نامه ای در زمینه توسعه طرح های جلوگیری و درمان بیماری دیابت بین پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با این موسسه به امضا رسید.

وی به مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: طبق این تفاهم نامه طرفین برای ایجاد یک شبکه گسترده جهت توسعه طرح های جلوگیری و درمان بیماری دیابت همکاری می کنند.

لاریجانی اظهار کرد: طبق این تفاهم نامه پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه تورورگاتا رم و دانشگاه سی ینا فلورانس در زمینه پژوهش های بالینی همکاری خواهد کرد.

رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران از ارائه آموزش در زمینه دیابت در این تفاهم نامه خبرداد و تصریح کرد: بر این اساس با همکاری طرفین، افراد در هر 2کشور آموزش خواهند دید.

گفتنی است، براساس این تفاهم نامه 2طرف ضمن اتخاذ یک رویکرد نظام مند جهت مدیریت و گردآوری داده ها در حوزه های مختلف مرتبط با دیابت با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
برچسب ها: سلامت ، دیابت ، درمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: