کد خبر: ۱۵۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶ - 2017July 03
رییس کل دادگستری استان تهران بیان کرد:
غلامحسین اسماعیلی گفت: همکاران من در پزشکی قانونی با کار سخت و طاقت فرسای خود کمک کار قضات هستند.

شفاآنلاین>جامعه پزشکی>رییس کل دادگستری استان تهران پزشکی قانونی را بازوی توانمند قضایی در مسیر اجرای عدالت دانست.

به گزارش  شفاآنلاین، غلامحسین اسماعیلی در سی و چهارمین همایش مدیران پزشکی قانونی کل کشور گفت: همکاران من در پزشکی قانونی با کار سخت و طاقت فرسای خود کمک کار قضات هستند.

رییس کل دادگستری استان تهران، امنیت، عدالت و آسایش را سه نیاز نخست هر جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی به لحاظ شرایط خاص بین المللی و وضعیت منطقه و با وجود اقدام بزدلانه در حمله به مجلس شورای اسلامی(PARLIAMENT) و حرم امام خمینی (ره) بیش از گذشته قدردان پاسداران امنیت داخلی است و اگر این ایثارها نبود، معلوم نبود کار امنیت به کجا ختم می‌شد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه گروهی دیگر را هم نباید فراموش کرد، گفت: این افراد کسانی هستند که در مسیر تحقق عدالت و احقاق حق زحمت می کشند و هفته قوه قصاییه برای قدردانی از این افراد است.

وی عدالت را مقوله مورد نیاز همه جوامع بشری توصیف کرد و گفت: اگر آثار تحریم، ترور، تضعیف و تخریب نهادهای خدمت رسان به جامعه را ببینیم آن وقت ارزش امنیت، آسایش و عدالت بیش از قبل برای ما مشخص خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: قبل از انقلاب جنایات امریکای استکبار را شاهد بودیم و امروز در برنامه های متعدد از عظمت شهید بهشتی فراوان سخن گفته می شود، اما از مظلومیت او و کاری که داعشی های سال ٦٠ انجام دادند هم باید گفته شود؛ امروز نفرت از داعش در میان مردم دنیا موج می زند.

وی اضافه کرد: منافقان و داعش هر دو تحت حمایت استکبار جهانی هستند و کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته‌اند.

اسماعیلی در پایان از اقدامات پزشکی قانونی تقدیر و قدردانی کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: