کد خبر: ۱۵۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۶ - 2017June 30
رژیم جنرال موتور یک رژیم شوک یک هفته ای برای گریز در استاپهای رژیمی محسوب میشود . معمولا کسانی که بعد از یک دوره ی رژیمی به وزن ثابت برمیخورند باید به دنبال راهی برای تکان دادن وزن و شروع مجدد کاهش وزن باشیم . این رژیم دقیقا از همان دسته رژیمهای شوک دهنده و حرفه ای برای این منظور است .
شفا آنلاین:رژیم جنرال موتور یک رژیم شوک یک هفته ای برای گریز در استاپهای رژیمی محسوب میشود . معمولا کسانی که بعد از یک دوره ی رژیمی به وزن ثابت برمیخورند باید به دنبال راهی برای تکان دادن وزن و شروع مجدد کاهش وزن باشیم .

به گزارش شفا آنلاین:این رژیم دقیقا از همان دسته رژیمهای شوک دهنده و حرفه ای برای این منظور است . البته کاهش وزن حرفه ای در این رژیم به سرعت قابل بازگشت است به همین علت حتما باید تحت نظر با کارشناس تغذیه باشید تا بلافاصله بعد از این رژیم ، با طراحی یک رژیم مناسب دیگر بتواند پروسه ی کاهش وزن شمارا کنترل کند .

و اما این رژیم :
اولین روز ( میوه های تازه ) :
این روز درواقع مهمترین روز رژیم شماست . هرمیوه ای با هر مقداری مجاز به مصرف هستید .
موز ممنوع
هندوانه و طالبی و خیار بهترین گزینه ها هستند

دومین روز ( سبزیجات ) :
روز دوم روز سبزیجات شماست . به هر اندازه ای که خواستید از سبزیجات میل کنید . در این روز سیب زمینی پخته و آب چز هم مجاز میشود اما دقت کنید به هیچ عنوان برای طبخ سبزیجات در این روز از روغنها استفاده نکنید . تا جایی که میتوانید خودتان هم به این شوک کمک کنید !بیشتر از 3 عدد سیب زمینی نداشته باشید . سبزیجاتی مثل کدو سبز و بادمجان و لوبیا سبز و هویج هم مجاز هستند. سالاد فراموش نشود

سومین روز ( ترکیب میوهها و سبزیجات ) :
در این روز ادغام دو روز قبل را دارید یعنی میوه و سبزیجات شما مجاز میشود . سیب زمینی و موز مصرف نکنید.

چهارمین روز ( موز و شیر و سوپ ) :
در روز چهارم میتوانید تا ماکزیمم ۸ عدد موز و ۳ لیوان شیر مصرف کنید، باید سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که احساس گرسنگی نکنید و حتما میزان موز دریافتی به دلیل پتاسیم بالا باید خوب باشد تا تعدل کلسیم و پتاسیم را در بدن ایجاد کند .

پنجمین روز ( گوشت و گوجه فرنگی ) :
روز پنجم روز خوردن گوشت و گوجه فرنگی است؛یعنی در کل تقریبا 6 یا 7عدد گوجه فرنگی و دو وعده گوشت 300 گرمی میل می کنید. در این روز آب دریافتی باید بسیار بیشتر از سایر روزها باشد . حتما 7 و 8 لیوان اب میل کنید .

ششمین روز ( گوشت و سبزیجات ) :
در روز ششم به همان مقدار روز قبل گوشت به همراه انواع سبزیجات میتوانید میل کنید . خوراک کدو و بادمجان با گوشت چرخ کرده . مایه ماکارانی و هویج و قارچ

هفتمین روز ( برنج قهوه ای ، آب میوه و سبزیجات ) :
این آخرین روز رژیم است و در این روز می توانید برنج قهوه ایو آبمیوه طبیعی و هر چقدر دوست دارید سبزیجات موردعلاقه تان را بخورید .
لوبیا پلو
عدس پلو خوراک سبزیجات و برنج
میتوانید برنج سفید در حد 6 قاشق برای نهار و 4 قاشق برای شام به همراه یک قاشق سبوس برنج بخورید .
نوشیدن آب و چای سبز و شکلات تلخ در تمام روزهای این رژیم بلامانع است .
دقت کنید این رژیم به هیچ عنوان نباید مداومت داشته باشد و حتما زیر نظر کارشناس تغذیه باشید که از بازگشت وزن پس از رژیم جنرال جلوگیری شود .

پزشک آنلاین

یاسمن اقتداری [ کارشناس تغذیه و رژیم درمانی ]

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: