کد خبر: ۱۵۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 06
شفاآنلاین:راز عجیب 28 ساله یک زن که وانمود می کرد نابیناست سرانجام ازسوی خودش فاش شد.

«کارمن خیمینز» 28 سال قبل دچار حادثه شدیدی شدو پس ازآن ادعا کرد که به طورکامل نابینا شده است.او درتمام این سالها ،نقش یک نابینا را به خوبی بازی کرد اما سرانجام  اعتراف کرد که هیچ وقت  نابینا نبوده  بلکه در طول این ۲۸ سال فقط تظاهر به نابینایی کرده است!

به گزارش شفاآنلاین به نقل ازمنابع خبری، این زن که 57 ساله است و ساکن مادرید اسپانیاست گفته:"از «سلام»گفتن واحوالپرسی با  مردمی که نمی‌خواستم با آنها احوالپرسی کنم ومراودات اجتماعی داشته باشم خسته شده بودم.به همین خاطرتصمیم گرفتم خودم را نابینانشان دهم.

در طول این مدت چشمان او کاملا سالم و بینا بوده است. خانواده‌اش بابت این مسئله بسیار حیرت‌زده و متعجب هستند. البته چندین بار به او شک کرده بودند. همسر او به روزنامه‌نگاران می‌گوید که کارمن با دقت زیادی آرایش می‌کرد و گاهی زیرچشمی به تلویزیون خیره می‌شد اما هیچ‌گاه جز این اواخر اعتراف نکرده بود که نابینایی‌اش دروغین و مزورانه است.

صرف نظر از اینکه کارمن حالا باید پاسخگوی خانواده‌اش باشد که چرا ۲۸ سال تظاهر به نابینایی کرده، اینک با مشکلات قانونی زیادی هم روبه‌رست .چراکه او در همه این سال‌ها به دلیل نابینایی، کمک‌های مالی خاصی دریافت کرده است.

در این میان بسیاری از مردم، مورد عجیب خانم کارمن را بسیار پیچیده ارزیابی کرده‌اند و خواستار تحقیقات بیشتر در این زمینه شده‌اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: