کد خبر: ۱۵۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 29
دانشمندان به تازگی دریافتند که مصرف بیش از حد گلوکز سبب جهش و گسترش سلول‌های سرطانی در بدن می‌شود و افراد پس از مدتی مصرف قند به آن معتاد شده و همین مسئله سبب بروز مشکلاتی در آن‌ها می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد یکی از عوامل مهم ایجاد سرطان قند و شکر هستند که باید هر چه سریعتر آن‌ها را از رژیم غذایی‌تان حذف کنید.

به گزارش شفا آنلاین،مصرف بیش از حد قند ابتلای افراد را به سرطان افزایش می‌دهد، سلول‌های سرطانی به شدت به قند وابسته است و با افزایش میزان مصرف تومورهای سرطانی رشد می‌کند.

دانشمندان به تازگی دریافتند که مصرف بیش از حد گلوکز سبب جهش و گسترش سلول‌های سرطانی در بدن می‌شود و افراد پس از مدتی مصرف قند به آن معتاد شده و همین مسئله سبب بروز مشکلاتی در آن‌ها می‌شود.

رژیم غذایی سرشار از قند خطر ابتلای افراد به انواع سرطان‌ها(Cancer) را افزایش می‌دهد و محققان دانشگاه دالاس امریکا متوجه شدند که پروتئین‌های حامل گلوکز در برخی از حالات ممکن است سبب بروز بیماری‌هایی در افراد شود.

جونگ وانگ کیم معتقد است که سلول‌های سرطانی از مواد قندی موجود در بدن افراد تغذیه می‌کنند و مصرف بیش از حد قند باعث بروز دیابت می‌شود.

وی ادامه می‌دهد؛ نوع خاصی از سلول‌های سرطانی در سرطان سلول سنگفرشی پوست به منظور تامین انرژی خود بیشتر به قند(Sugar) وابسته هستند و امروزه سازمان‌های بهداشتی در سراسر دنیا به این باور رسیده‌اند که مواد قندی منبع انرژی برای رشد تومورهای سرطانی هستند.

یک مرکز سرطان شناسی در انگلیس دریافته که سلول‌های سرطانی برای رشد خود علاوه بر مواد قندی به اسیدهای چرب و آمینه می‌توانند تکیه کنند.
برچسب ها: سرطان ، قند ، رژیم غذایی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: