کد خبر: ۱۵۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 24
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور اعلام کرد
محمد رئیس‌زاده گفت: سوم خردادماه روزی است که نشان داد اگر ایرانی‌ها همت کنند و دست به دست هم دهند ناشدنی ترین کارها را شدنی می‌کنند و از هر مرزی می‌توانند بگذرند و مرزهای دانش نیز مستثنی نیست.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: بسیج جامعه پزشکی آماده است تا در مقوله کاربردی کردن علم سلول‌های بنیادی در پزشکی، از همه ظرفیت، توان لجستیکی و نیروی انسانی در اقصی نقاط کشور استفاده کند.

به گزارش شفاآنلاین،محمد رئیس‌زاده روز چهارشنبه در نخستین همایش دو روزه کاربرد سلول های بنیادی در پزشکی گفت: سوم خردادماه روزی است که نشان داد اگر ایرانی‌ها همت کنند و دست به دست هم دهند ناشدنی ترین کارها را شدنی می‌کنند و از هر مرزی می‌توانند بگذرند و مرزهای دانش نیز مستثنی نیست.
وی با تاکید بر این که ایران تجربیات خوبی در حوزه علوم سلولی دارد، گفت: در دنیا رتبه پانزدهم این رشته را در اختیار داریم و آینده خوبی نیز پیش رو داریم.
رئیس‌زاده، افزود: بسیج جامعه پزشکی بیش از 400 کانون در مراکز دانشگاهی و بهداشتی درمانی کشور دارد و وظیفه خودش هم می‌داند جاهایی که حرکت جدی علمی که مورد نیاز کشور است و نیاز به تحرک بیشتر و تقویت داشته باشند ورود پیدا کند و قطعا اگر دست به دست هم دهیم با استفاده از این 400 کانون که اعضای علمی آن اساتید دانشگاه و پزشکان و پیراپزشکان هستند، می‌شود این بحث را در کشور سریعتر نهادینه و فراگیرتر کرد.
وی با بیان این که بسیج جامعه پزشکی آماده همکاری است، گفت: در مقوله کاربرد سلول‌های بنیادی در پزشکی با ستاد فناوری سلول‌های بنیادی در معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و انجمن سلول‌های بنیادی (Stem Cells)همکاری خواهیم داشت و این هماهنگی‌ها را انجام می دهیم و می‌توانیم به موضوع کاربرد سلول‌های بنیادی در کشور کمک کنیم و همه ظرفیت و توان لجستیکی و نیروی انسانی بسیج جامعه پزشکی را نیز در اقصی نقاط کشور در خدمت این امر مهم بکار ‌گیریم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: