کد خبر: ۱۵۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 20
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حضور گسترده درانتخابات اعلام کرد:
سید تقی نوربخش ضمن قدردانی از حضور پرشور ملت ایران در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه، روز گذشته حماسه بزرگ دیگری را در تاریخ کشور خلق کردند.

شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن قدردانی از حضور پرشور ملت ایران در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید قدردان حمایت و همراهی مردم با نظام باشیم. تایید جمهوری اسلامی با آرای قاطع مردمی، مسئولیت مدیران ارشد برای عمرانی و آبادانی کشور را سنگین‌تر می‌کند و اکنون باید با عزمی راسخ و امید به آینده به سمت ساخت ایرانی سربلند حرکت کنیم.

به گزارش شفاآنلاین،سید تقی نوربخش  ضمن قدردانی از حضور پرشور ملت ایران در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه، روز گذشته حماسه بزرگ دیگری را در تاریخ کشور خلق کردند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ٢٩ اردیبهشت لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بود. مشارکت مردم پای صندوق‌های رای (
Polls)نماد انسجام و همبستگی میان ملت و حاکمیت و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی است و قطعا موجب تقویت امنیت ملی و اقتدار روزافزون نظام خواهد شد و نمایانگر افق‌های روشن پیش روست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مشارکت مردم در عرصه انتخابات را تنظیم کننده مردم سالاری دینی و پشتوانه‌ای برای نظام دانست و گفت: مردم در این انتخابات (election)انسجام و همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند. حماسه حضور مردم در این انتخابات حاکی از وفاداری به نظام و انقلاب بود.

نوربخش تاکید کرد: باید قدردان حمایت و همراهی مردم با نظام باشیم. تایید جمهوری اسلامی با آرای قاطع مردمی، مسئولیت مدیران ارشد برای عمرانی و آبادانی کشور را سنگین تر می کند و اکنون باید با عزمی راسخ و امید به آینده به سمت ساخت ایرانی سربلند حرکت کنیم.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: