کد خبر: ۱۵۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 16
معتقدیم همه اقشار جامعه باید در انتخابات شرکت کنند چون این کار به معنای تعیین سرنوشت همه ماست
شفا آنلاین>سلامت>رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران به پزشکانی که برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام نامزدی کرده اند توصیه کرد درصورتیکه وقت کافی برای فعالیت در شورا دارند وارد کارزار انتخاباتی شوند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر ایرج خسرو نیا روز سه شنبه ضمن دعوت از همه گروه های مردمی برای حضور و مشارکت در انتخابات پیش رو اظهار داشت: معتقدیم همه اقشار جامعه باید در انتخابات شرکت کنند چون این کار به معنای تعیین سرنوشت همه ماست.

وی افزود: ما توصیه نمی کنیم که دیگران به چه کسی رای بدهند ولی از همه هموطنان به ویژه جامعه پزشکی(Medical community) برای شرکت در انتخابات دعوت می کنیم و خود مردم باید سوابق کاندیداها را مطالعه و بررسی کنند و به هر فردی که قبول دارند رای بدهند.

خسرو نیا درباره پزشکانی که خودشان را کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا کرده اند نیز گفت: این افراد باید وقت برای این کار داشته باشند، برای فعالیت در شورا وقت بگذارند و دلشان برای مردم بسوزد.

وی تصریح کرد: این افراد همچنین مراقبت کنند که ورود به شوراهای شهر را سکوی پرش ندانند که از شورا به جاهای دیگر بروند و بهتر است همان جا که هستند بمانند، به مردم خدمت کنند و به رای مردم احترام بگذارند.

این پزشک متخصص داخلی تاکید کرد: هر سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و نظام پزشکی(Medical System) کشور برای ما اهمیت دارد که باید نسبت به آن حساسیت داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد در انتخابات نظام پزشکی کشور که قرار است تیرماه امسال برگزار شود، افرادی انتخاب شوند که صنفی نگر بوده و وقت کافی و قدرت لازم را برای حل مسائل جامعه پزشکی داشته باشند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همزمان با پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: