کد خبر: ۱۵۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 27
متخصص مغز و اعصاب ایرانی مقیم آمریکا درگفتگو با شفاآنلاین هشدار داد:
شفاآنلاین :متخصص مغزو واعصاب و فوق تخصص درمان دردهای سرو صورت در مورد دردهای سر و صورت گفت: اگر این درد ها به صورتی است که هفته ای دو الی سه بار فرد با آن مواجه شود و شدت آن به حدی است که باید مسکن مصرف کند باید آن را جدی گرفت و به پزشک مراجعه کرد چراکه طولانی شدن این رویه ،درمان را سخت تر می کند.

دکتر حسین انصاری در مورد اهمیت جدی گرفتن سر درد به خبرنگار شفا آنلاین گفت: توصیه من به تمام مردم درهرسن وسالی این است که دردهای سر و صورت را به هیچ عنوان سرسری نگیرند و جدی بگیرند.

متخصص ایرانی مقیم آمریکا اظهار کرد: اگر این درد به حدی است که هفته ای دو الی سه بار فرد مجبور می شود که مسکن مصرف کند باید هر چه زودتر به پزشک مراجعه کند. چراکه هر چقدر بیماران دردهای سرو صورت زودتر به پزشک مراجعه کنند پزشک زودتر می تواند اقدامات درمانی را به کار بگیرد و بیمار به درمان و کنترل بیماری بهتر پاسخ می دهد.

وی بیان کرد: به عنوان مثال اگر بیمار دچار میگرن، درمان را هر چقدر دیرتر شروع کند و پروسه سردرد طولانی تر شود بیماری میگرن تبدیل به بیماری به نام کرونیک مایگرین می شود . یعنی بیمار مبتلا به میگرن که بیشتر از 15 روز در ماه سردرد می گیرد و درمان بیمار کرونیک مایگرین ده ها برابر مشکل تر از بیماری است که هنوز به این مرحله از نرسیده است.

وی تأکید کرد: مردم سردرد ها را جدی بگیرند و کنار آن به سادگی عبور نکنند. میگرن فقط سردرد نیست و در صورت عدم درمان می تواند بسیاری از مشکلات نورولوژیک دیگر را ایجا کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: