کد خبر: ۱۵۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 02
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درگفتگو با شفاآنلاین هشدار داد:
شفاآنلاین:نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به کاندیداهای ریاست جمهوری وشورای شهر هشدار داد تا با وعده های دست نیافتنی مردم را به نظام و انقلاب بد بین نکنند.

دکتر محمد حسین قربانی با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و نظام پزشکی به شفاآنلاین گفت: من و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم با آرای مردم بر مسند خدمت گذاری درمجلس قرار گرفته ایم.اما توصیه ام به کاندیداها در همه عرصه ها به خصوص  در حال حاضر که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و نظام پزشکی هستیم و همه کاندیداهایی که برای گرفتن آرای مردم خود را در بوته آزمایش قرار می دهند برای اینکه شفافیت و حفظ حرمت منظور شود وعده هایی ندهند که دست یافتنی نباشد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: مردم پس از انتخابات، وعده های عمل نشده ما را به حساب انقلاب و نظام می گذارند پس انتطار منطقی این است که وعده هایی در چهار چوب قانون و قابل دست یافتن بدهند و مردم هم بر اساس توانمندی، پاکدستی، صداقت و ظرفیت های کاندیداها رأی بدهند.

وی تصریح کرد: وعده های دست نیافتنی کاندیداها موجب دلسردی و بد بینی مردم به نظام و حاکمیت می شود که نتیجه ای جز سلب اعتماد مردم به مسوولان نظام و کاهش مشارکت آنان ندارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: