کد خبر: ۱۵۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 30
خستگی شدید ،ضعف در حافظه ، ضعف در سیستم ایمنی ،احساس ناتوانی در مواجهه باغ مشکلات پی در پی ،تنشهای جسمی و ذهنی و تخلیه ی انرژی در اتفاقات روزمره باعث فرسودگی جدیز روحی و جسمی میشود و این امر قطعا باعث رخوت و سستی در کارهای روزانه میشود.
شفا آنلاین:زندگی در جامعه ی مدرن با افت و خیزهای فراوانی همراه است و اتفاقات پر از تنش و استرس در پیرامون افراد به وفور دیده میشود و همه ی اینها باعث کاهش استقامت قوای دفاعی<Endurance reduce defense force> و قوای جسمی بدن میشود .

به گزارش شفا  آنلاین:خستگی شدید ،ضعف در حافظه ، ضعف در سیستم ایمنی ،احساس ناتوانی در مواجهه باغ مشکلات پی در پی ،تنشهای جسمی و ذهنی و تخلیه ی انرژی در اتفاقات روزمره باعث فرسودگی جدیز روحی و جسمی میشود و این امر قطعا باعث رخوت و سستی در کارهای روزانه میشود.

برای ایجاد تعادل در انرژی روزانه سه مرحله به شما پیشنهاد میشود :
مرحله اول : ورزش و فعالیت بدنی و تحرک مناسب
روزانه 30 تا 45 دقیقه فعاالیت هوازی میتواند باعث کاهش هورمونهای استرس و فعال کردن سیستم گردش خون و افزایش جذب اکسیژن در بدن شما گردد و همین عوامل باعث بهبود انرژی جسمی و روحی میشود .

مرحله دوم : در نظر گرفتن زمان مناسب و کافی برای استراحت روزانه
روزانه 6 تا 7 ساعت خواب شبانه باعث آرامش فکر و روح و تقویت انرژی شما در طول روز میشود .

مرحله سوم :
استفاده از مکملهای مناسب تولید انرژی مثل جنسینگ
تحقیقات بسیاری اثرمثبت گیاه جنسینگ بر افزایش تحمل پذیری ، افزایش نیروی جسمی و انرژی ، کاهش زمان لازم برای از بین رفتن خستگی ایجاد شده از یک فعالیت شدید ورزشی و کاری ، نشان داده است .

نکته اول : بهبود عملکرد جنسی نیز با جنسینگ امکان پذیر است . تحقیقات بسیاری اثر مثبت جنسینگ را بر عملکردهای جنسی در زنان و مردان ثابت کرده اند .
نکته دوم : جنسینگ از طریق افزایش جذب اکسیژن روی بهره گیری بهینه از انرژی ، اثر بخش است .
نکته سوم : جنسینگ با تاثیر بر اعصاب مرکزی باعث کاهش فشارهای ناشی از تنشهای جسمی و روحی و ذهنی میشود .
نحوه ی مصرف : قرص جنسینگ را میتوانید از داروخانه ها تهیه کنید و به طور معمول دو کپسول روزانه همراه با صبحانه به مدت یک ماه میل شود .

پزشک آنلاین

یاسمن اقتداری [ کارشناس تغذیه و رژیم درمانی ]

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: