کد خبر: ۱۵۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 29
رئیس انجمن بیمارستان های خصوصی تهران درگفتگو با شفاآنلاین:
شفاآنلاین: رئیس انجمن بیمارستان های خصوصی تهران در باره عملکرد 4 ساله سازمان نظام پزشکی گفت: من معتقدم که این سازمان بسیار فعال است ولی متأسفانه قوانین دست و پا گیر و بها ندادن به مدیریت و تک روی وزارت خانه و برخی دیگر از نهادها جلوی پیشرفت و برنامه ریزی نظام پزشکی را می گیرد.
دکترکوروش شمیمی درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین اظهارکرد:بی تردید اگر دست از سر سازمان نظام پزشکی بردارند و اختیاراتش را بدهند این سازمان نمره خوبی می گیرد. ولی اگر هر روز کار شکنی کنند و مشکلاتی را بریش به وجود آورند اتفاق خوشایندی نخواهد افتاد.



دبیرهیات مدیره انجمن صنفی بیمارستان های سراسر کشور در باره الکترونیکی شدن انتخابات سازمان نظام پزشکی نیز گفت: روش انتخابات دستی روشی قدیمی است و به درد همان گذشته می خورد. در حال حاضر وقتی در اغلب کشورهای دنیا از روش الکترونیکی برای انتخابات استفاده می کنند و نیز با توجه به با افزوده شدن چند هزار پزشک به این سازمان،بی تردید  باید روش انتخابات به روز شود و در تخصص های مختلف نیز سهمیه بندی منطقی صورت گیردتا شاهد انتخاباتی پرشور برای سکانداری نظام پزشکی برای دوره چهارساله بعدی باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: