کد خبر: ۱۴۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 27
رئیس مجمع انجمن های پزشکی کشور درگفتگو با شفاآنلاین اعلام کرد:
شفاآنلاین:رئیس مجمع انجمن های پزشکی کشور ضمن قدردانی از زحمات وتلاش های خستگی ناپذیر دکتر روحانی و دولت طی چهارسال گذشته گفت: جامعه پزشکی و علمی کشور بی تردید قدردان تمامی تلاش های صورت گرفته است. چرا که دولت کشور را در شرایط بسیار نامساعدی تحویل گرفت و با تدبیر و صبوری روند رو به رشدی را ایجاد کرد.

دکتر ایرج فاضل، در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین پیرامون انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: من فکر می کنم که جامعه پزشکی و علمی کشور قدردان زحماتی است که رئیس جمهور محترم  و وزرای ایشان در این 4 سال کشیده اند.

وزیر اسبق بهداشت،درمان وآموزش پزشکی اظهار کرد: دکتر روحانی و وزرای ایشان به رغم اینکه مملکت را در شرایط بسیار نامساعد و شکننده تحویل گرفتد اما توانستند با تدبیر، صبر و تحمل در برابر مشکلات عظیم، شرایطی بهتر از گذشته را به وجود آورند.

عضو تیم پزشکی امام راحل(ره) تصریح کرد:بی تردید شرایطی را که در حال حاضر در آن هستیم قابل مقایسه با 4 سال قبل نیست.چراکه  هم اعتبار بین المللی ما به شدت افزایش پیدا کرده و هم روند خوفناک برخی مسایل داخلی مان که شاهدش بودیم متوقف شد و به تدریج آرامش و اعتدال حاکم شد

دکتر فاضل در پایان بیان کرد: من مطمئن هستم که جامعه علمی مملکت قدردان این زحمات هست و در انتخابات ریاست جمهوری آینده هم حتماً این قدردانی را با حضورگسترده پای صندوق های رای وبا آراء بسیار قوی و گسترده نشان خواهد داد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
1
پدری مهربان برای جامعه پزشکی.
یک جمله از ایشان هرگز از یادم نمی رود :
" آمریکا بهشت علم آموزی و ایران بهشت خدمت کردن است"
خدمت به کشور و مردم سرزمینش، همیشه و همیشه دغدغه او بوده و هست...
خداوند نگهدارش باشد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: