کد خبر: ۱۴۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 20
شفاآنلاین:رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت:همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر تلاش و کار مضاعف در سال جدید تاکید دارند تقویت بنیه آموزش و پژوهش در اولویت سیاستگذاری و برنامه ریزی های عملیاتی دانشگاه قرار می گیرد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر مهدی شادنوش درنخستین  جلسه هیئت رئیسه دانشگاه در سال ۹۶ ضمن بیان این مطلب وبا تقدیر از زحمات و خدمات پرسنل حوزه های بهداشت، درمان و اورژانس که در ایام تعطیلات نوروزی،به طور شبانه روزی درراستای خدمت رسانی و تامین سلامت مردم تلاش کردند، به نامگذاری سال ۹۶ ازسوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر تلاش و کار مضاعف در سال جدید تاکید دارند تقویت بنیه آموزش و پژوهش در اولویت سیاستگذاری و برنامه ریزی های عملیاتی دانشگاه قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به پایش برنامه عملیاتی دانشگاه ها در وزارت بهداشت آن را فعالیت جدید و نو عنوان کرد و گفت: خیلی مهم و ضروری است حوزه های تحت پوشش این دانشگاه نسبت به ثبت برنامه های عملیاتی حوزه خود در سامانه پیگیری کرده و آن را در اولویت کاری قرار دهند.

شادنوش خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت اولین وزراتخانه ای است که برنامه عملیاتی در آن به صورت نرم افزاری پایش می شود، لذا ارزیابی دانشگاه نیز بر اساس همین پایش انجام می شود.

  حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه نیزطی سخنانی با اشاره به آیه ای از قرآن در خصوص عمل صالح مطالبی بیان کرد.

وی گفت: انسان عمل صالحی را که انجام می دهد آن را حفظ کند و با گناه آن را از بین نبرد.

در ادامه دستور کار جلسه مطرح و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیرامون دستور کار به بحث و تبادل نظر پرداختند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: