کد خبر: ۱۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 08
رئیس مرکز امورهیأت علمی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی از برنامه‌های این مرکز برای جذب 2000 عضو هیأت علمی جدید در سال 96 خبر داد
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مرکز امورهیأت علمی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی از برنامه‌های این مرکز برای جذب 2000 عضو هیأت علمی جدید در سال 96 خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،سید علی حسینی با اشاره به نحوه اعلام نتایج فراخوان جذب هیأت علمی سال 95 اظهارکرد: طی ماه جاری دانشگاه‌ها مدارک افرادی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند را دریافت می‌کنند و آن را با مدارکی که در سامانه(system) اعلام شده تطبیق می‌دهند. وی ادامه داد: افراد ثبت‌نام کننده به مدت دو ماه تا اواخر خرداد به مرور برای مصاحبه به دانشگاه‌ها دعوت می‌شوند و افرادی‌ که شرایط عمومی و اختصاصی را بر اساس مدارک دارند و مدارک شان نیز تطبیق داده شده است، پس از اینکه مراحل عملی و عمومی در دانشگاه‌ها را گذراندند توسط دانشگاه‌ها برای تأیید نهایی به وزارت بهداشت(Hygiene) معرفی می‌شوند.

حسینی گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، طی دو هفته تا یک ماه نتایج بررسی مدارک به دانشگاه‌ها اعلام می‌شود و افراد تأیید شده مشغول فعالیت می‌شوند. وی تأکید کرد: خوشبختانه در وزارت بهداشت تعللی در انجام این فرآیند وجود ندارد و بدون تأخیر مدارک و صلاحیت‌ها بررسی می‌شود.




برچسب ها: سامانه ، بهداشت ، وزارت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: