کد خبر: ۱۴۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 07
محمدنعیم امینی‌فرد؛نبوغ، مدیریت و شخصیت علمی دکتر هاشمی خیرات و برکات بسیاری داشته است و امیدواریم استمرار داشته باشد

شفا آنلاین>سلامت>محمدنعیم امینی‌فرد گفت: نبوغ، مدیریت و شخصیت علمی دکتر هاشمی خیرات و برکات بسیاری داشته است و امیدواریم استمرار داشته باشد.

به گزارش شفا آنلاین،سخنگوی کمیسیون(Commission) بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی وزیر بهداشت با نمایندگان انجمن ها و سازمان های مردم نهاد، گفت: انقلاب ما مردمی بوده و هست و در جنگ تحمیلی و دوران سازندگی نیز حضور مردمی را به عنوان رکن اصلی شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به این که تشکل های مردم نهاد در فضای گفتمانی بیشتر ظهور و بروز پیدا می کنند، افزود: در سال های اخیر این شکوفایی را داشتیم و در حوزه بهداشت و درمان کشور این مشارکت، فرصتی مغتنم است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت(Hygiene) و درمان مجلس با اشاره به این که وزیر بهداشت با خیریه نورآوران سلامت در امور خیر و خدمت رسانی به مردم به عنوان سازمانی مردم نهاد، پیشگام بوده اند، گفت: فضای کنونی مجلس هم بر تداوم حضور ایشان تاکید دارد و در این مدت همیشه حامی وزارت بهداشت بوده است.‌

دکتر امینی فرد شرکت در این نشست را بسیار مثبت خواند و گفت: فرصتی شد تا نقطه نظرات سازمان های مردم‌نهاد را بشنویم و مقرر شد با هماهنگی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، نماینده ای از کمیسیون بهداشت مجلس در این خصوص معرفی شود.

برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، کمیسیون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: