کد خبر: ۱۴۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 03
جامعه پزشکی با وجود تمام چالش‌ها و ناملایماتی که در سال گذشته پشت سر نهاد همچنان جان بر کف آماده ارائه خدمات به آحاد ملت است.
شفا آنلاین>سلامت>عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی عنوان کرد: پول تنها وسیله‌ای برای معیشت است و در درجه‌های بعدی اهمیت برای جامعه پزشکی قرار دارد.
 
به گزارش شفا آنلاین،بهنام عباسیان عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: جامعه پزشکی با وجود تمام چالش‌ها و ناملایماتی که در سال گذشته پشت سر نهاد همچنان جان بر کف آماده ارائه خدمات به آحاد ملت است.

وی ادامه داد: پزشکان با بردباری، از خودگذشتگی و ایثار مطمئن‌تر از قبل آماده ارائه خدمات درمانی به آحاد مردم در سال جدید هستند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: تامین سلامت مردم در هر دو بعد جسمی و روحی به هیچ عنوان قابل مقایسه با مسائل مادی نیست و پول فقط وسیله‌ای برای معیشت است که در درجه‌های بعدی اهمیت برای جامعه پزشکی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه پزشکی تامین سلامت مردم را در راستای آرمان‌های الهی به عنوان وظیفه خود می‌داند، تصریح کرد: هر پزشکی باید در وهله اول رسالت خویش را بدون در نظر گرفتن مادیات که همان بازگرداندن سلامتی به بیماران است، به درستی انجام دهد و مسائل اقتصادی و معیشتی در اولولیت اول ارائه خدمات سلامتی قرار ندارد.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی یادآور شد: رابطه پزشک و بیمار هیچگاه دستخوش ناملایمات و بی مهری‌ها نمی‌شود، زیرا مردم آگاه و فهیم هستند و خدمتگزاران خود را به خوبی می‌شناسند و جامعه پزشکی نیز خود را تافته جدا بافته از این ملت نمی‌داند.
برچسب ها: سازمان ، پزشکی ، وزارت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: