کد خبر: ۱۴۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 26
شیر دهی با شیر سینه به بیش از یک کودک شیر دهی همزمان نامیده می شود. اگر شما به شیر دادن به کودک بزرگتر خود همراه با نوزاد خود ادامه می دهید, به خاطر داشته باشید که تغذیه نوزاد اولویت بالاتری دارد.

شفا آنلاین:شیردادن به بیشتر از یک نوزاد را شیردهی همزمان می گویند وقتی صاحب فرزند  دوقلو یا بیشتر می شوید باید برنامه ریزی تغذیه با شیرخشک را در کنار شیر مادر در پیش بگیرید راهنمایی های تغذیه ای در این زمینه را در ادامه این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد تا در رشد بهتر نوزادتان نقش موثری داشته باشید .

به گزارش شفا آنلاین:شیر دهی با شیر سینه به بیش از یک کودک شیر دهی همزمان <At the same time breastfeeding>نامیده می شود. اگر شما به شیر دادن به کودک بزرگتر خود همراه با نوزاد خود ادامه می دهید, به خاطر داشته باشید که تغذیه نوزاد اولویت بالاتری دارد.

بعضی راهنمایی های تغذیه ای کلی می تواند به اطمینان حاصل کردن از این مسئله کمک کند که نوزاد شما تغذیه مناسبی دارد:

  • نوزاد را در حدود ۸ تا ۱۲ بار در یک دوره ۲۴ ساعته شیر بدهید بدون محدودیت زمانی.
  • طی ۳ روز اول بعد از زایمان, تمام تلاش خود را روی شیر دهی به نوزاد متمرکز کنید. همیشه به نوزاد خود قبل از کودک بزرگتر شیر بدهید. این تضمین می کند که نوزاد شما شیر ماک را می خورد. شما ممکن است بخواهید شیر دادن به کودک بزرگتر را برای این ۳ روز متوقف کنید. اگرچه شما می توانید درست بعد از اینکه نوزاد شما شیر خوردن را تمام کرد به کودک خود شیر بدهید.
  • از نزدیک بر افزایش وزن و رشد نوزاد خود نظارت داشته باشید.

اگر شما تصمیم بگیرید که به بیش از یک کودک شیر بدهید, مطمئن شوید که نوزاد شما الگوی رشد سالم دارد. با دکتر خود درباره هر سوال یا نگرانی خاصی که دارید صحبت کنید. آگاه باشید که اختلالات در روتین شیر دهی کودک بزرگتر شما ممکن است به صورت طبیعی فرآیند از شیر گرفتن را شروع کند.

برچسب ها: شیر مادر ، شیر دادن ، نوزاد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: