کد خبر: ۱۴۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 20
ردی كه با جعل مدارك پزشكی، اقدام به داير كردن مطبی در يكی از محله های شهر اراك كرده بود، در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهی استان مرکزی دستگير شد.
شفا آنلاین>حوادث پزشکی>فردی كه با جعل مدارك پزشكی، اقدام به داير كردن مطبی در يكی از محله های شهر اراك كرده بود، در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهی استان مرکزی دستگير شد.

به گزارش شفا آنلاین، فردی كه با جعل مدارك پزشكی، اقدام به داير كردن مطبی در يكی از محله های شهر اراك كرده بود، در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهی استان مرکزی دستگير شد.
 
سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت:‌ پلیس(Cop) آگاهی شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت فردی با جعل مدارك پزشكی در یكی از مناطق شهر اراك مطلع شدند و بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی، بررسی موضوع در دستور كار اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود:‌ در تحقیقات(researches) مقدماتی مشخص شد فردی با جعل مدارك پزشكی و معرفی خود به عنوان پزشك و استخدام یك نفر به عنوان منشی در یكی از خیابان های شهر اراك، یك موسسه ترك اعتیاد را دائر كرده است و به صورت غیرقانونی مبادرت به تجویز پزشكی برای بیماران معتاد می كند.
 
سرهنگ حسینی ادامه داد:‌ در استعلام هایی كه از دستگاه های مسئول انجام شده فعالیت غیرقانونی او مشخص شد و در روند رسیدگی به پرونده، اطلاعاتی از برنامه ریزی این فرد برای كلاهبرداری دیگری نیز به دست آمد.
 
وی ادامه داد: این فرد با چاپ و انتشار آگهی استخدام در یكی از روزنامه ها تحت عنوان شركت تعاونی در حال برنامه ریزی یک كلاهبرداری(Fraud) دیگر است.
 
سرهنگ حسینی اظهار داشت: در مراحل رسیدگی به پرونده و در تحقیقات از افرادی كه به این شخص مراجعه كرده بودند، مشخص شد این افراد دچار وضعیت بدتری قبل از مراجعه خود شده اند.
 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی در ادامه بیان داشت:‌ با استعلام از مجوز پروانه مطب این فرد، مشخص شد شماره پروانه مطلب مربوط به یك نفر دكتر در استان خوزستان است كه متهم با الصاق عكس خود و تغییر مشخصات آن ، از آن سوء استفاده كرده است.
 
وی خاطر نشان كرد: با هماهنگی صورت گرفته ، محل مذكور پلمب و متهم به اتهام استفاده غیر مجاز از عناوین پزشكی، مداخله در امور پزشكی، جعل و استفاده از سند مجعول و كلاهبرداری به دستگاه قضائی معرفی شد.
برچسب ها: پلیس ، پزشک ، آگاهی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: