کد خبر: ۱۴۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 14
اورژانس در قالب سازمان می‌تواند موفق‌تر از گذشته عمل کند و باید اورژانس کشور به عنوان سازمان شناخته شود.

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت با اشاره به نیاز اورژانس کشور به نیروی انسانی، گفت: در حال حاضر به 7500 نیرو در اورژانس کشور نیاز داریم.

‌به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم راه‎اندازی پایگاه اورژانس هوایی(Air Emergency) الیگودرز که همزمان با 5 پایگاه دیگر در کشور  به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شدند، اظهار کرد: در ابتدای سال آینده اساسنامه سازمان اورژانس(Emergency) را برای تصویب تقدیم دولت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اورژانس در قالب سازمان می‌تواند موفق‌تر از گذشته عمل کند و باید اورژانس کشور به عنوان سازمان شناخته شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر به 7500 نیرو در اورژانس کشور نیازداریم، اضافه کرد: این نیروها نباید بصورت قراردادی و ساعتی استخدام شوند؛ چرا که این موضوع به صلاح سلامت مردم و جامعه نیست.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تبریک فرارسیدن ایام نوروز گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، تعداد آمبولانس‌های در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان به 145 دستگاه رسیده است.

دکتر ساکی اضافه کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت خوشبختانه رشد 60 درصدی در افزایش آمبولانس‎های فوریت‎های پزشکی لرستان را شاهد بودیم.

وی یادآور شد: امسال با 361 پرواز رتبه اول اورژانس هوایی کشور را به لحاظ تعداد پرواز کسب کردیم، بدین معنا که روزانه یک پرواز به ثبت رسیده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: