کد خبر: ۱۴۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 07
این سمینار با هدف آشنایی متخصصین زنان با اصول هیستروسکوپی و جایگاه آن در درمان اختلالات منجر به ناباروری نظیر چسبندگی‌های رحم - فیبروم زیر مخاطی، اختلالات ساختمانی رحم برگزار می‌شود.

شفا آنلاین>سلامت>مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا سمیناری در خصوص بررسی جایگاه هیستروسکوپی(Hysteroscopy) در درمان ناباروری برگزار می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین،‌ دکتر افسانه محمدزاده دبیر علمی سمینار یک روزه بررسی جایگاه هیستروسکوپی در این رابطه گفت: این سمینار با هدف آشنایی متخصصین زنان با اصول هیستروسکوپی و جایگاه آن در درمان اختلالات منجر به ناباروری نظیر چسبندگی‌های رحم - فیبروم زیر مخاطی، اختلالات ساختمانی رحم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این سمینار(Seminar) روز پنجشنبه 14 بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن اجتماعات مرکز آغاز به کار می‌کند، افزود: همچنین با توجه به اهمیت و عوارض ناشی از خود هیستروسکوپی و یا بیهوشی، به جنبه های مختلف کنترل این عوارض پرداخته می­‌شود.

گفتنی است؛ به گروه هدف این برنامه که متخصصین زنان و زایمان، متخصصین بیهوشی، پزشکان عمومی، جراحان عمومی و ماماها خواهند بود، 5 امتیاز بازآموزی تعلق می‌گیرد.

برچسب ها: سمینار ، درمان ، اختلال
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: