کد خبر: ۱۴۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 04
با معاون وزیر رفاه و عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بخاطر اعلام آمارهایی مبنی بر وجود نسخه های 6 میلیارد تومانی در کشور، صحبت هایی شده اما هنوز هیچ مستنداتی در این زمینه به سازمان نظام پزشکی داده نشده است.

شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت:تاکنون هیچ مستنداتی دال بر وجود نسخه های 6 میلیارد تومانی در میان پزشکان عمومی به ما ارائه نشده است.

به گزارش شفا آنلاین، محسن خلیلی روز شنبه در نشست خبری افزود: با معاون وزیر رفاه و عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بخاطر اعلام آمارهایی مبنی بر وجود نسخه های 6 میلیارد تومانی در کشور، صحبت هایی شده اما هنوز هیچ مستنداتی در این زمینه به سازمان نظام پزشکی داده نشده است.

سرخو ادامه داد: ٦ پزشک دیگر هم بالای ٦ میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان هزینه ایجاد کرده اند و در این لیست تا دو و نیم میلیارد تومان هزینه هم، ٢٠ نفر آنها پزشکان عمومی هستند. و از آنها خواسته ایم که مستندات را به ما ارائه کنند و ما نیز هر نتیجه ای به دست آوردیم آن را رسانه ای خواهیم کرد.

محسن سرخو عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی پیشتر با تاکید بر اینکه انتظار ما از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعمال نظارت بر هزینه ها است، گفت: طبق آخرین آماری که در اختیار ما قرار گرفته است در ٦ ماه سال جاری بالاترین رقم نسخه هایی که توسط سازمان تامین اجتماعی به پزشکان طرف قرار داد پرداخت شده، حدود ٦ میلیارد تومان است که مربوط به یک پزشک عمومی بوده است.


وی با بیان اینکه ما نمی خواهیم وارد حاشیه شویم، ادامه داد: اما وظیفه بررسی داریم و می توانیم در کمیته بررسی نسخ آن را مورد ارزیابی و رسیدگی قرار دهیم.

وی همچنین درباره کاهش میزان تخلفات و پرونده های تشکیل شده در دادسرا و هیات های بدوی سازمان نظام پزشکی نیز گفت: در سال 93 بخاطر راه اندازی شماره 1690 افزایش 67 درصدی پرونده ها در دادسراها را شاهد بودیم.

قائم مقام انتظامی سازمان نظام پزشکی افزود: اما پس از بررسی پرونده ها آمار تشکیل پرونده ها در دادسراها سال 94 نسبت به سال 95 حدود 20 درصد کاهش را نشان داد.
برچسب ها: وزیر رفاه ، نسخه ، سازمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: