کد خبر: ۱۴۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 25
محققان معتقدند آب گریپ فروت به تنهایی تاثیر زیادی در لاغری افراد ندارد، بلکه مخلوط آن با لیموی تازه، یک معجون شگفت انگیز ایجاد می کند که به لاغری افراد کمک زیادی می کند.

در دنیای میوه‌ها دو میوه را می‌توان نمونه نام برد که در ترکیب با هم، قند خون را کاهش داده و میزان ترشح انسولین را کم می‌کنند. علاوه بر این می‌توانند متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن را بالا ببرند و به سوختن سریع‌تر چربی‌ها کمک کنند.

به گزارش شفا آنلاین، محققان معتقدند آب گریپ فروت به تنهایی تاثیر زیادی در لاغری افراد ندارد، بلکه مخلوط آن با لیموی تازه، یک معجون شگفت انگیز ایجاد می کند که به لاغری افراد کمک زیادی می کند.

مصرف آب لیموی داغ باعث می شود تا افراد مقداری از وزن خود را کاهش دهند. نوشیدن آب همراه با لیموترش نه تنها به روند کاهش وزن شما سرعت می‌بخشد، بلکه بدن شما را از سموم پاک کرده و باعث افزایش انرژی در شما می‌شود. همچنین نوشیدن آب گرم همراه با لیمو، با رفع سستی و تنبلی از سیستم گوارش، به کاهش وزن کمک می‌کند.

این در حالی است که گریپ فروت نیز یکی از میوه های شگفت انگیز برای لاغری است. گریپ فروت منبع غنی ویتامین C و B۱ می‌باشد. این میوه استثنایی سرشار از پکتین (الیاف گیاهی حل شدنی)‌ است که به کاهش کلسترول خون کمک می‌کند. همچنین به دلیل اینکه گریپ ‌فروت دارای کالری کمی ‌است نوشابه بسیار خوبی برای افرادی است که می‌خواهند وزن کم کنند و لاغر شوند.

این دو میوه قند خون را کاهش داده و میزان ترشح انسولین را کم می‌کنند. علاوه بر این می‌توانند متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن را بالا ببرند و چربی‌ها را بسوزانند. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف مرکبات چه به صورت آب یا میوه‌ کامل آن هم چند دقیقه قبل از غذا باعث می‌شود وزن کم کنید، البته به شرط اینکه پرخوری نکنید و دور و بر غذاهای چرب خط قرمز بکشید.

اما به گفته محققان آب گریپ فروت به تنهایی تاثیر زیادی در لاغری افراد ندارد، بلکه مخلوط آن با لیموی تازه، یک معجون شگفت انگیز ایجاد می کند که به لاغری افراد کمک زیادی می کند. بنابراین چنانچه این دو میوه استثنایی را با یکدیگر مخلوط کرده و آنها را به آب سرد یا داغ اضافه کنیم، معجونی استثنایی به دست می آید که تاثیر زیادی بر لاغری افراد دارد.

برچسب ها: لاغری ، انسولین ، کلسترول
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: