کد خبر: ۱۴۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 12
راههای رسیدن به چاقی صورت را بشناسید و بدون اینکه خود را دچار عوارض استفاده از روش های تزریقی و دارویی پرخطر کنید به زیبایی و چاقی طبیعی صورت برسید.

راههای رسیدن به چاقی صورت را بشناسید و بدون اینکه خود را دچار عوارض استفاده از روش های تزریقی و دارویی پرخطر کنید به زیبایی و چاقی طبیعی صورت برسید. اما به یاد داشته باشید که بیشتر روش های طبیعی توصیه شده گونه و صورت را چاق تر نمی کند بلکه با افزایش خاصیت الاستیکی پوست و بهبود سلامت آن به زیبایی و سلامتی پوست کمک می نماید.

نوشیدن آب کافی برای چاقی صورت

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می گذریم نوشیدن آب در طول روز است. هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می تواند آب میان بافتی سلول های صورت را تامین و به این ترتیب به چاقی صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

طب سوزنی

درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن های ظریف طب سوزنی استفاده می کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می کنند. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

سالاد جوانه گندم

گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی و پر شدن و چاقی صورت به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامینE و گروه ویتامین های B می تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی صورت داشته باشد.

توجه داشته باشید که مصرف پودر جوانه گندم و ماست بعد از غذا می تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین برای چاقی صورت به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

ورزش صورت

ورزش صورت یکی از بهترین روشها برای حجم دادن و شکل دادن به صورت بدون نیاز به جراحی است. این تمرینات ساده باعث می شوند صورت شما چاقتر و تپل تر به نظر برسند.

تمرینات لپ و گونه

به طور طبیعی لپها ماهیچه ای ترین بخش صورت هستند پس با تمرین دادن آنها حجم ماهیچه ای صورت افزایش پیدا خواهد کرد و منجر به چاقی صورت خواهد شد.

۱- یکی از انگشتان را درون دهان کنید و با لبها به انگشت فشار وارد کنید و سپس برای مدت ۵ ثانیه و با تمام نیرو انگشت خود را میک بزنید. انگشت را رها کنید و دوباره حرکت را انجام دهید. این تمرین را ۱۵ مرتبه تکرار کنید. این کار باعث می شود تا ماهیچه های لپ تقویت شوند و خونرسانی به ناحیه افزایش پیدا کرده و صورت سرختر و پرتر به نظر برسد. توجه کنید که قبل از انجام این کار حتما دستان خود را خوب شسته باشید.

۲- تا جای ممکن لبها را جمع و به حالت غنچه در آورید، سپس لبها را به حالت لبخند تغییر شکل دهید بدون اینکه لبها باز شوند ( دندان ها نباید دیده شود ) و در این حالت نیز تا جای ممکن لبخند را بزرگتر کنید و ۵ ثانیه در همان حالت بمانید. این حرکت را نیز برای ۱۵ بار تکرار کنید.

۳- انگشت اشاره و انگشت وسط دست را بر روی لپ قرار دهید و به آهستگی و خیلی آرام به صورت دایره ای ماهیچه ها را ماساژ دهید. این عمل باعث تحریک ماهیچه ها خواهد شد و باعث می شود تا حجم آنها افزایش یافته و صورت شما پر و تپل تر شود.

تمرینات گردن

اگر شما در ناحیه زیر چانه و یا زیر گونه ها حجم صورت خود را از دست داده اید و پوست چروک و آویزان در این نواحی ظاهر شده اند، تمرین زیر برای شما بسیار مؤثر خواهد بود.

صاف بر روی یک صندلی بنشینید (کمر صاف باشد) و سر را به سمت بالا بگیرید تا گردن کشیده شود، سپس در همان حال لب پایینی را بر روی لب بالایی قرار دهید و تاجای ممکن لب پایینی را به سمت بینی نزدیک کنید و ۵ ثانیه در این حالت باقی بمانید. کشش زیادی را در ناحیه گردن و ماهیچه های چانه احساس خواهید کرد. این تمرین را ۲۰ بار تکرار کنید تا شکل ناحیه زیر چانه و گردن از حالت چروک خارج شود و پوستی صاف و زیبا در این ناحیه داشته باشید.

جراحی های چربی برای چاقی صورت

برای این منظور بایستی به متخصص جراحی پلاستیک مراجعه نمایید و در مورد این جراحی ها مشورت نمایید. در این جراحی ها چربی از نقطه ای از بدن خارج شده و به نقطه ای دیگر از بدن وارد می شود. بسته به چربی موجود در بدنتان و ساختار صورت، میزان تزریق چربی و چاقی صورت و گونه ها مشخص می شود. با توجه به عوارض جراحی های زیبایی، انجام آن ها بایستی با مشورت پزشک متخصص صورت گیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: