کد خبر: ۱۴۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 08
شفاآنلاین:عروس و داماد تحصیلکرده وقتی پس از پایان جشن عروسی راهی خانه بخت شدند نمی دانستند چه سرنوشت شومی درانتظارشان است.
به گزارش شفاآنلاین،شامگاه یکشنبه 17 بهمن عروس و داماد پس ازپایان جشن عروسی و بدرقه میهمان‌ها، راهی خانه بخت شدند.داماد جوان، کارمند شهرداری و دانشجوی دکترا بود. نوعروس نیزدانشجوی فوق لیسانس بود.

پس ازپایان عروسی، میهمان هاراهی خانه هایشان شدند تابرای روز بعد و مراسم پاتختی آماده شوند،اما ظهر روز بعد که قرار بود عروس برای مراسم عصر آماده شود هیچ خبری ازاو و داماد نبود. تلفن ‌های همراهشان و نه تلفن خانه‌شان جواب نمی‌داد. خانواده‌ها نگران شده بودند و فکرشان به هر جایی می‌رفت؛سراسیمه و هراسان به سمت خانه زوج جوان رفتند اما هیچ کس در را باز نمی‌کرد. از آنجا که خانه نوساز بود و درضد سرقت داشت امکان شکستن در هم وجود نداشت.
همه فامیل جمع شده بودند، شکی نبود که اتفاق بدی رخ داده است. نخستین تماس‌ها با آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس گرفته شد و لحظاتی بعد نیروهای پلیس و امداد و آتش‌نشانی به محل رسیدند.


تحقیقات پلیسی ادامه دارد

سرهنگ ایران‌نژاد، فرمانده انتظامی سیرجان دراین باره گفت: «زمانی که گزارش این حادثه در ساعت 2 بعدازظهر دوشنبه به ما رسید مأموران به محل اعزام شدند، پس از اینکه آتش‌نشانان در را باز کردند پیکر عروس و داماد پیدا شد و با وجود تلاش امدادگران عملیات احیای این زوج در بیمارستان نتیجه نداشت. با توجه به اینکه از مراسم ازدواج عروس و داماد چند ساعتی می‌گذشت و بوی چسب کاغذ دیواری نیز در فضا پیچیده بود احتمال مسمومیت غذایی، دارویی و حتی گاز گرفتگی مطرح و اجساد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شدند.
از آنجا که خانواده‌های این زوج کالبد شکافی را نپذیرفتند علت دقیق مرگ آنها هنوز مشخص نشده اما بی‌شک قتل و جنایتی در میان نبوده است. این خانه نوساز بوده و به گفته بستگان عروس و داماد، روز قبل از عروسی کاغذ دیواری شده بود. با این حال تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: