کد خبر: ۱۴۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 08
آلا ۳۰ سال در سرویس‌های امداد هوایی با هلیکوپتر و هواپیما خود را به دوردست‌ترین مناطق بیابانی در روسیه می‌رساند و به مردم خدمت می‌کرد.
شفا آنلاین:آلا لینیچنا لووشکینا قدیمی‌ترین جراح اهل روسیه امسال ۹۰ساله می‌شود و با بیش از ده هزار عمل جراحی هنوز قصد بازنشسته شدن ندارد. او ۶۸ سال که است به جراحی مشغول است. وی که متولد شهر ریازان روسیه است و تحصیلات خود را نیز در این شهر به پایان رسانید و در بیمارستان این شهر روزانه چهار عمل جراحی انجام می‌دهد.

به گزارش شفا آنلاین:آلا ۳۰ سال در سرویس‌های امداد هوایی با هلیکوپتر و هواپیما خود را به دوردست‌ترین مناطق بیابانی در روسیه می‌رساند و به مردم خدمت می‌کرد. با وجود سن بالایش هنوز دستان قرص و محکمی دارد و هیچ نشانه‌ای از سستی در کار او دیده نمی‌شود. هرچند او مجبور است با بیمارانی که به خاطر سنش با او احساس راحتی نمی‌کنند مقابله کند.
یکی از بیماران به نام ایرینا می‌گوید: «اول احساس کردم که نمی‌توانم به او اعتماد کنم اما بعد از این‌که با انگشتانش محکم به بدنم ضربه زد تمام شک و تردیدهایم از بین رفت.»
آلا که تنها ۱۵۰ سانتیمتر قد دارد خودش را به مانند یک اسب تازنده می‌داند چرا که به محض ورود به اتاق عمل احساس می‌کند که سرشار از انرژی شده است.
وقتی از وی پرسیده شد که چرا هنوز کار می‌کند پاسخ داد: «پزشک بودن فقط یک حرفه نیست، بلکه یک شیوه زندگی است. اگر من کار نکنم پس چه کسی عمل‌ها را انجام خواهد داد؟»
منبع: Daiymail
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: