کد خبر: ۱۴۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 07
قائم‌مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد:
قائم‌مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: با ارتقاء کمی و کیفی خدمات‎دهی به بیماران در مراکز اورژانس بیمارستان‎ها، زمینه برای اجرای طرح ارتقاء بیمارستان‎ها فراهم می‎شود.
شفاآنلاین>سلامت>قائم‌مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: سال گذشته ١٨ هزار و ٩٠٠ میلیارد تومان در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی هزینه شده است.

به گزارش شفاآنلاین، دکترمهدی درخشان در آئین کلنگ‎زنی اورژانس بیمارستان کوثر بروجرد اظهار کرد: اعتبار صرف شده سال گذشته در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در درمان مستقیم و غیر مستقیم بیمه‎شدگان این سازمان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: این در حالی است که مجموع اعتبار هزینه شده در این حوزه در سال ٩٢ در مجموع ٥ میلیارد تومان بوده است، به عبارت بهتر طی سال‎های اخیر شاهد رشد خدمات سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان به بیمه‎شدگان آن هستیم.


دکتردرخشان از اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در آینده نزدیک خبر و ادامه داد: البته پیش درآمد این کار را باید در احداث اورژانس این مرکز درمانی دید که امروز کلنگ آن به زمین زده شد.

قائم مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: حرکت بر اساس برنامه‎ها، توجه به زیرساخت‎های فناوری اطلاعات، ارتقاء سطح خدمات اورژانس و به روز رسانی تجهیزات پزشکی از اولویت‎ها و سرفصل‌های کاری این سازمان به شمار می‎روند.

دکتردرخشان با تاکید بر اینکه احداث اورژانس در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی از اولویت‎های کاری این سازمان است، افزود: با ارتقاء کمی و کیفی خدمات‎دهی به بیماران در مراکز اورژانس بیمارستان‎ها، زمینه برای اجرای طرح ارتقاء بیمارستان‎ها فراهم می‎شود.

قائم مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: از طرفی ١٧ بیمارستان این سازمان در سطح کشور شناسایی شده ‎است که رعایت حداقل استانداردها در آنها در دستور کار قرار دارد که از آن جمله می‎توان به بیمارستان‎های کوثر بروجرد و نرگس دورود اشاره کرد.

دکتردرخشان افزود: همه فعالیت‎های صورت گرفته طی سال‎های ٩٤ و ٩٥ و اقداماتی که قرار است، طی سال ٩٦ آغاز و یا پیگیری شود، بر اساس برنامه‎های منطقی تدوین شده و به تصویب هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی رسیده است.

وی از آغاز اجرای طرح‎های ارتقاء هتلینگ در ٢٢ مرکز درمانی در سال ٩٤ خبر و ادامه داد: این طرح‎ها طی سال جاری تکمیل می‎شوند، ‌همچنین امسال اجرای ٤٦ طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانی آغاز شده که سال ٩٦ به اتمام می‎رسند.

 قائم مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی از اولویت‎های کاری این سازمان خدمات‎دهی به مراکز درمانی است که از ظرفیت انسانی خوبی برخوردار بوده است.

دکتردرخشان اظهار کرد: بر این اساس خدمات‎دهی در بخش‎های مختلف به مراکز درمانی که به دلیل عدم برنامه‎ریزی صحیح محروم واقع شده‎اند، در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: