کد خبر: ۱۴۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 29
نخستین سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران به همت ستاد ویژه توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

شفا آنلاین:نخستین سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران به همت ستاد ویژه توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

 به گزارش شفا آنلاین،علیرضا فارسی نژاد دبیر علمی سمینار پلاکت وپزشکی بازساختی ایران گفت: با توجه به اینکه امروزه استفاده از پلاکت در پزشکی بازساختی بسیارمورد توجه محققان و پزشکان در کشورقرارگرفته است،کمیته پلاکت ستاد سلول های بنیادی با همکاری گروه هماتولوژی و بانک خون دانشگاه علوم پزشکی کرمان اولین سمینارپلاکت و پزشکی بازساختی ایران را با محوریت کاربرد پلاکت دربیماری های پوست، اورولوژی، دندانپزشکی، جراحی، ناباروری، طب فیزیکی و چشم پزشکی برگزار می کند.
وی افزود: ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری دانشگاه های کشورو به منظور ارتقاء دانش اساتید، و محققان این حوزه اقدام به برگزاری سمینارهایی در حوزه های گوناگون پزشکی بازساختی کرده است .
دبیرعلمی پلاکت وپزشکی بازساختی ایران با بیان اینکه این سمینار دارای امتیاز بازآموزی است بیان کرد: انتقال دانش جدید و تجربیات گوناگون اساتید، اندیشمندان، پژوهشگران و محققان، پیرامون پلاکت و کاربردهای آن، محور اصلی این تعاملات در سمینار است، سخنرانی های کلیدی و کاربردی و نشست ها و کارگاه های آموزشی و تخصصی، نیز در برنامه سمینار گنجانده شده است.
وی با اشاره به برنامه کارگاه کاربرد فرآورده های پلاکتی در پزشکی بازساختی دراین سمینار بیان کرد: قرار است کارگاه های تهیه چسب فیبرینی و تزریق توام سلول های چربی و آشنایی و کار با دستگاه های آفرز تهیه انواع فرآورده های پلاکتی جهت مصارف دندانپزشکی با حضور سخنرانان تخصصی برگزار شود.
نخستین سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران در تاریخ 20 الی 21 بهمن ماه 1395 درسالن همایش های بانک ملت کرمان برگزار خواهد شد.
برچسب ها: پلاکت ، سمینار ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: