کد خبر: ۱۳۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 26
تا امروز پنج شنبه هفتم بهمن ماه بیش از 5000 برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 ثبت نام کرده اند.

شفا آنلاین>اجتماعی>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از 5000 داوطلب برای شرکت در آزمون دستیاری سال آینده ثبت نام کرده اند،گفت: داوطلبان تا دهم بهمن ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد حسین پورکاظمی با اعلام این مطلب اظهار کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 که از روز جمعه اول بهمن ماه 95 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://sanjeshp.ir/  قرار گرفته و ثبت نام برای شرکت در این آزمون تا دهم ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا امروز پنج شنبه هفتم بهمن ماه بیش از 5000 برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 ثبت نام کرده اند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش در دوره دستیاری تخصصی پزشکی برای سال آینده کاهش نخواهد یافت گفت: ظرفیت پذیرش در این آزمون اردیبهشت ماه سال 96 از سوی دانشگاه‌ها به وزارت بهداشت اعلام خواهد شد. اما نکته مهم این است که ظرفیت پذیرش در این آزمون در مقایسه با سال 95 که بیش از 3 هزار نفربود، کاهش نخواهد یافت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: