کد خبر: ۱۳۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۵ - 2017January 10
آن مرحوم هیچ گاه ریا نکرد و بر سرعهد و پیمان خود باخدا ،همرزمان و مردم عزیز و شریف ایران بود.

شفا آنلاین:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:دهه پایانی عمر آیت الله هاشمی رفسنجانی مهمترین برهه زندگی یاردیرین امام و رهبری بود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در صحن حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آن مرحوم هیچ گاه ریا نکرد و بر سرعهد و پیمان خود باخدا ،همرزمان و مردم عزیز و شریف ایران بود.
وی با بی نظیر خواندن حضور مردم در آیین وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:هیچ کسی و حتی آقای هاشمی که خداوند رحمتشان کند باور نمی کردند که مردم تا این اندازه قدرشناس و علاقه مند به کسانی که به آنها خدمت کرده، باشند و با بصیرت و حکمت و هوشیارانه این گونه در صحنه حاضر شوند.
وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی اظهارداشت: مردم عزیز ایران بی نظیرند و هر کسی که در خدمت مردم است امیر خیراست.
هاشمی افزود:آقای رفسنجانی فراز و نشیب های زیادی داشته اند که بخش مهم زندگی ایشان در مبارزه با استکبارجهانی، دوران دفاع مقدس و پایان جنگ بوده است.
وی ادامه داد: مهمترین برهه زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یک شخص و انسان دهه آخر عمر ایشان که نمونه بی نظیر از دشمن شناسی و صبر و مقاومت و گم نکردن مسیر اصلی بود،خلاصه می شد.
وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی درپایان گفت: یاردیرین امام و رهبری در اصلی و فرعی کردن مسایل انقلاب و کشور بی نظیر بود.
مراسم تشییع پیکر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعت 12 و 10دقیقه ظهر امروز زیر پل حافظ تهران به پایان رسید و پس از آن، پیکر این چهره شناخته شده سیاسی راهی حرم مطهر امام خمینی (ره) در بهشت زهرا شد.
قرار است تا دقایقی دیگر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار امام خمینی (ره) به خاک سپرده شود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
قرار است مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه - ٢٢ دی ماه ٩٥- از ساعت 9:30 تا 12در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: