کد خبر: ۱۳۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۵ - 2017January 07
در دوره اخیر فعالیت سازمان نظام پرستاری تا پایان آذر ۹۵، در حدود ۲۰۲۵ نامه به مسئولین عالی رتبه کشور نوشته ایم و سازمان در این مسیر پر تلاش بوده است.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، گفت: سازمان صنفی پرستاران بر آمده از قانون است و تکالیفی بر عهده دارد که باید انجام بدهد و مورد احترام باشد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر علی محمد آدابی روز شنبه در جلسه شورای عالی نظام پرستاری، اظهارداشت: در دوره اخیر فعالیت سازمان نظام پرستاری تا پایان آذر ۹۵، در حدود ۲۰۲۵ نامه به مسئولین عالی رتبه کشور نوشته ایم و سازمان در این مسیر پر تلاش بوده است.

وی با اشاره به اینکه وجاهت سازمان نظام پرستاری برای همه دستگاه ها و نهادهای مختلف کشور تثبیت شده است، افزود: به جرات می توانم بگویم به اندازه ۴ سال دوره گذشته سازمان نظام پرستاری، در این یک سال کار کرده ایم و البته در کنار آن، صبر کرده ایم تا وزارت بهداشت برادری خودش را به پرستاران ثابت کند.

آدابی با انتقاد از بی عدالتی هایی که متوجه جامعه پرستاری کشور است، گفت: بارها هشدار داده ام که بدنه پرستاری در حال عبور از سازمان صنفی پرستاران است و این می تواند مشکل آفرین باشد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اعلام اینکه حمایت از پرستاری صفر است، افزود: دشمنی علیه پرستاری صد است.

وی تاکید کرد: قرار نیست کسانی که در گذشته در سازمان نظام پرستاری بوده اند، حالا اهداف این سازمان را نادیده بگیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: