کد خبر: ۱۳۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۵ - 2017January 06
درمانگاه تخصصی اطفال شهید مدافع حرم محمدتقی ارغوانی به همت بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و با محوریت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و بیمارستان‌های شهید فهمیده، خاتم‌الانبیاء و رسول اکرم (ص) به مدت 2 روز و با هدف ویزیت رایگان روزانه به ارائه خدمات پرداخت.
شفا آنلاین:بسیج جامعه پزشکی ایران در نظر دارد با اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق محروم، خدمات تخصصی در قالب درمانگاه‌ تک‌تخصصی ارائه دهد.

به گزارش شفا آنلاین،مسعود جهانگیری جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: درمانگاه تخصصی اطفال شهید مدافع حرم محمدتقی ارغوانی به همت بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و با محوریت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و بیمارستان‌های شهید فهمیده، خاتم‌الانبیاء و رسول اکرم (ص) به مدت 2 روز و با هدف ویزیت رایگان روزانه به ارائه خدمات پرداخت.

وی افزود: در این درمانگاه تک تخصصی فوق متخصصین داخلی، اطفال، گوارش اطفال، آلرژی کودکان و همچنین متخصصان اطفال عمومی به همراه پرستاران در بحث بهداشت مادر و کودک و آموزش بهداشتی همکاری خوبی را داشته‌اند.

جهانگیری افزود: حمایت 40 نفر از متخصصان و فوق متخصصان بیمارستان‌های مذکور و همچنین گروهی از پزشکان تریاژ خاتم‌الانبیاء منجر به ویزیت تخصصی 700 نفر از نوزادان تا گروه 15 سال شد.

وی اظهار داشت: سنجش سلامت اعم از قد، وزن، تعیین نمودار رشد، مباحث رژیم درمانی و در صورت نیاز ارجاع به مشاوره تخصصی و روانشناسی از دیگر اقدامات متخصصان این درمانگاه تخصصی بود.

جهانگیری همچنین از ارجاع 70 تن از کودکان منطقه وردآورد که از مناطق کم برخوردار تهران است، به منظور بستری و جراحی و دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان‌های حضرت علی‌اصغر و رسول اکرم همراه با حمایت مددکاری بیمارستان تا هفته آینده خبر داد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که در منطقه کم‌بضاعت و محروم وردآورد درمانگاه تک تخصصی اطفال وجود ندارد و مردم با صرف هزینه مادی زمانی به مناطق دیگر مراجعه می‌کردند، این بار بسیج جامعه پزشکی در مدرسه شهید ایمانی میزبان 700 تن از بیماران بود.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ اظهار داشت: آموزش سلامت در مدیریت بحران به اطفال و همچنین همکاری بین بخشی سپاه، بسیج جامعه پزشکی، شهرداری، شبکه بهداشت و آموزش و پرورش محوریت این رزمایش سلامت بود.

وی در پایان گفت: مناطق کم‌بضاعت از اولویت‌های بسیج جامعه پزشکی است و امیدواریم با اعزام تیم‌های تخصصی به این مناطق،‌ ویزیت تخصصی رایگان، ارائه داروهای رایگان و سایر خدمات سلامت بتوانیم شاهد ارتقای سلامت هموطنان عزیزمان باشیم.
برچسب ها: پزشکی ، خدمات ، درمانگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: