کد خبر: ۱۳۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۵ - 2017January 13
جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی درگفت و گو با شفا آنلاین تاکید کرد:
شفاآنلاین :جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی اعلام کرد : مصرف خوراکی های کافئین دار نظیرقهوه به مقدارزیاد و نوشابه های سیاه در دوران قاعدگی موجب افزایش خونریزی زنان در دوران قاعدگی می شود .

 دکترفرزانه فرخ زاد درگفت و گو با شفاآنلاین خاطرنشان ساخت : برنامه تغذیه ای خاصی در دوران قاعدگی وجود ندارد اما دریافت مایعات به مقدارکافی و پرهیزازمواد غذایی کافئین دار توصیه می شود .

عضو انجمن باروری و ناباروری ایران اظهارکرد : بعضی از خانم ها در دوران پریود دچار عوارض گوارشی نیز می شوند و تغذیه اشتباه به این امر دامن می زند . برخی از خانم ها نیز به اشتباه فکر می کنند که اگردر روزهای پریود یک قرص آهن یا ویتامین بخورند اثربخش خواهد بود. این درحالی است که معمولا ما در پزشکی چنین اثری را قبول نداریم چرا که مصرف یک قرص آهن حدود 90 روز بعد وارد گردش خون می شود .

  عضو انجمن بین المللی سونوگرافی زنان و زایمان انگلستان ادامه داد : دردوران پریود خانم ها می توانند از هرم تغذیه ای عمومی توصیه شده شامل لبنیات ، غلات ، میوه و سبزیجات تازه استفاده کنند و مصرف پروتئین حیوانی و به ویژه گوشت قرمزباید در این دوران تاحدممکن پیدا کند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: