کد خبر: ۱۳۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۵ - 2017January 04
چند لایه لباس بپوشید زیرا با این روش و در صورت لزوم می‌توانید به‌تدریج از حجم لباس‌ها بکاهید.
شفا آنلاین:افراد علاقمند به راه‌پیمایی نباید این فعالیت خود را در زمستان تعطیل کنند. این فعالیت بدنی با در نظر گرفتن برخی اقدامات احتیاطی در فصل سرد نیز می‌تواند برگزار شود. نکات زیر را در راه‌پیمایی زمستانی در نظر داشته باشید:

     به گزارش شفا آنلاین:   چند لایه لباس بپوشید زیرا با این روش و در صورت لزوم می‌توانید به‌تدریج از حجم لباس‌ها بکاهید.

        اولین لباس شما یا همان به اصطلاح لباس پایه باید از موادی تشکیل شده باشد که می‌تواند به‌راحتی عرق را جذب کند و پوست بدن شما را خشک و بدن شما را گرم نگاه دارد.

        کلاه با خود بردارید. سرتان را بپوشانید زیرا در این صورت حرارت بدنتان را از طریق سر از دست نخواهید داد. پیشنهاد می‌شود کلاه دیگر و ضخیم‌تری نیز به همراه داشته باشید تا در صورت توقف به سر کنید.

        اجازه ندهید آب همراهتان یخ بزند، زیرا آب‌رسانی به بدن حین فعالیت بدنی ضروری است. از پوشش یا عایقی برای ظرف آب خود استفاده کنید تا مانع یخ بستن آب شوید. علاوه بر این می‌توانید بطری آب خود را زیر ژاکت خود جاسازی کنید.

        اگر قصد اقامت خارج از شهر دارید، کیسه خواب متناسب با دما به همراه داشته باشید. یک آستری اضافی داخل کیسه خواب می‌تواند دمای آن را تا 10 درجه گرم‌تر کند.

        از ضدآفتاب‌ها غافل نشوید. تاثیرات تابش آفتاب در زمستان و به‌ویژه در مناطق برف‌خیز بیشتر از حد تصور است. حفاظت از پوست در این فصل از اهمیت بالایی برخوردار است.

        کوتاه شدن روز را در نظر داشته باشید. پیش از آن‌که برای راه‌پیمایی از خانه خارج شوید، به یاد داشته باشید که ممکن است هنگام برگشت در تاریکی قرار بگیرید. به همین منظور برداشتن چراغ پیشانی یا چراغ قوه را فراموش نکنید.سپید
منبع: HealthDay

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: