کد خبر: ۱۳۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۵ - 2016December 26
طرح تحول سلامت که در اجرای سند چشم انداز توسعه و بخشی از احکام برنامه پنجم آغاز شد، خوشبختانه تاکنون منشا خدمات ارزشمندی در کشور شده است.
شفا آنلاین>سلامت> 243 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به رییس جمهوری خواستار تخصیص اعتبار به طرح تحول سلامت شدند.

به گزارش شفا آنلاین، اکبر رنجبرزاده با قرائت بیانیه 243 نماینده مجلس در پایان جلسه نوبت عصر روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری گفت: طرح تحول سلامت که در اجرای سند چشم انداز توسعه و بخشی از احکام برنامه پنجم آغاز شد، خوشبختانه تاکنون منشا خدمات ارزشمندی در کشور شده است.
وی ادامه داد: این اقدام موثر به اذعان عموم مردم و مسئولین نظام، دغدغه شهروندان عزیز به ویژه محرمان کشور در دریافت خدمات مطلوب و کاهش هزینه های سرسام آور به صورت شایسته ای مرتفع کرده است به نحوی که علاوه بر رضایت عمومی مردم شریف ایران، در چند مرحله از سوی مقام معظم رهبری بر حمایت و تداوم ان نیز تاکید شده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: اینک در سومین سال از شروع طرح مذکور علیرغم پیش بینی منابع مورد نیاز و تصویب طرح در هیات دولت و تصویب بخشی از احکام مالی مورد نیاز در مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد عدم تخصیص منابع مندرج در قانون بودجه، و به ویژه عدم پرداخت مطالبات دانشگاه ها و بیمارستان های سراسر کشور توسط سازمان های بیمه ای یکی از مهمترین طرح های دولت را دچار چالش کرده است.
وی خاطر نشان کرد: بدون تردید کم رنگ شدن خدمات در حوزه سلامت موجبات نگرانی قشر عظیمی از محرومین کشور را به همراه خواهد داشت، از این رو اتنتظار می رود دستور فرمایید تدابیری لازم به منظور رفع مشکلات مذبور و پرداخت مطالبات یادشده مبذول گردد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: