کد خبر: ۱۳۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۵ - 2016December 24
حسن عباسی اعلام کرد: با توجه به کیفیت هوای شهر تهران که در شرایط اضطرار است تیم های امدادی و درمانی اورژانس تهران به همراه 6 دستگاه آمبولانس در میادین شهرری، انقلاب اسلامی، آزادی، تجریش، امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) مستقر شدند.
شفاآنلاین>سلامت>کاهش کیفیت و شرایط اضطرار و ناسالم هوا برای همه مردم، آمبولانس های اورژانس تهران را به حالت آماده باش درآورده است و 6 دستگاه آمبولانس در میدان های پرازدحام و30 دستگاه موتور آمبولانس در نقاط پر تردد شهر مستقر شده اند.

به گزارش شفاآنلاین،مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اظهارداشت با توجه به کاهش کیفیت هوای تهران تمام پایگاه های اورژانس تهران در آماده باش قرار دارند و آمبولانس های این مرکز برای خدمت رسانی به بیماران احتمالی در کلیه میادین اصلی و پرازدحام شهر تهران مستقر هستند.
حسن عباسی افزود: با توجه به کیفیت هوای شهر تهران که در شرایط اضطرار است تیم های امدادی و درمانی اورژانس تهران به همراه 6 دستگاه آمبولانس در میادین شهرری، انقلاب اسلامی، آزادی، تجریش، امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) مستقر شدند.
وی بیان کرد: این تیم ها از ساعت 9 صبح شنبه تا ساعت 17 عصر در این میادین مستقر خواهند بود.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: تکنسین های اورژانس همچنین به همراه 30 دستگاه موتور آمبولانس در نقاط پرتردد و پر ازدحام شهر تهران امروز مستقر هستند.
وی به شهروندان توصیه کرد از تردد غیرضروری در محیط های باز خودداری کرده و درصورت بروز تنگی نفس، مشکلات قلبی و تنفسی مراتب را به تیم های مستقر در محل یا به سامانه 115 اطلاع دهند.
براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، مهد کودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی تمام شهرستان های استان بجز فیروزکوه، دماوند و بخش های رودهن، لواسان و رودبار قصران امروز (شنبه) تعطیل است..
همچنین فروش طرح ترافیک روزانه شهر تهران و فعالیت شن و ماسه امروز تعطیل است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: