کد خبر: ۱۳۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 19
آیت الله ناصر مکارم شیرازی بیان کرد: ایجاد بیمارستان های ویژه بانوان کار بسیار خوبی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته موفقیت آمیز بوده است.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی پیشنهاد داد که بیمارستانی که قرار است در جمکران ساخته شود ویژه بانوان باشد که این مرجع تقلید از پیشنهاد وی استقبال کرد.

به گزارش شفاآنلاین،آیت الله ناصر مکارم شیرازی روزدوشنبه در دیدار با سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در قم گفت: تنگناهای اقتصادی را درک می کنیم، اما گلایه داریم که هنوز بیمارستان جمکران کامل نشده و بخش مهم تجهیزات آن نیز فراهم نشده است.
وی اضافه کرد: باید با تفاهم خیران این بیمارستان نیز تکمیل شود تا برکات خودش برای سلامت مردم را داشته باشد، حتما با توجه به روحیه ای که مردم در این بیمارستان می گیرند در درمان بیماران بسیار موثر خواهد بود.
در ادامه این سخنان وزیر بهداشت گفت: پیشنهاد می کنم بیمارستان جمکران، ‌بیمارستان ویژه بانوان باشد و تمام کادر آن اعم از جراحان، متخصصان، پرستاران و دیگر کارکنان آن از بانوان باشند.
در پی این پیشنهاد آیت الله مکارم شیرازی نیز گفت: این کار بسیار خوبی است و حتما این کار را انجام دهید زیر باعث آرامش بانوان برای گرفتن خدمات درمانی می شود.
وی اضافه کرد: ایجاد بیمارستان های ویژه بانوان کار بسیار خوبی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته موفقیت آمیز بوده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: