کد خبر: ۱۳۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 14
در این راه انسجام مبادی تصمیم‌گیری، اجرا، نظارت و ارزیابی همه فعالیت‌های مرتبط با ثبت، مستلزم همکاری معاونت‌های ذیربط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

شفا آنلاین:تفاهم نامه مشترک میان معاونت بهداشت، معاونت درمان و معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص « برنامه ملی ثبت سرطان در ایران » منعقد شد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر علی قنبری مطلق، رئیس اداره سرطان معاونت بهداشت گفت: تفاهم نامه «برنامه ملی ثبت سرطان در ایران» با هدف توسعه و تقویت برنامه ملی ثبت سرطان مبتنی بر جمعیت در ایران با هدف ارتقای برنامه ملی ثبت سرطان موجود، حفظ کیفیت آن و توسعه ثبت جمعیتی آماده شده است تا با جمع آوری و انتشار آمار دقیق و معتبر از سرطان‌ها در سطوح ملی و استانی به افزایش امید به زندگی و کیفیت زندگی بیماران از طریق نظام ارایه خدمات سلامت یاری رساند.  

وی افزود: در این راه انسجام مبادی تصمیم‌گیری، اجرا، نظارت و ارزیابی همه فعالیت‌های مرتبط با ثبت، مستلزم همکاری معاونت‌های ذیربط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت اظهار داشت: این تفاهم نامه مشترک میان معاونت بهداشت، معاونت درمان و معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت منعقد شد و به تایید وزیر بهداشت رسید و جهت اجرا به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی در پایان گفت: دبیرخانه این برنامه در اداره سرطان دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر مستقر شده و تمامی فعالیت‌های مرتبط با توسعه برنامه‌های ثبت سرطان در سطح کشور تحت مدیریت آن واحد انجام خواهد شد.

برچسب ها: سرطان ، اداره ، جمعیتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: