کد خبر: ۱۳۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 09
دکتر هاشمی و هیات همراه در آستانه هفته وحدت و به منظور افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی و بازدید از اجرای پروژه‌های طرح تحول به این استان دوباره سفر کردند.

شفا آنلاین:مشاور وزیربهداشت و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از چهارمین سفر وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،عباس زارع نژاد با اشاره به چهارمین سفر سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان معروف به سرزمین اساطیری اظهار داشت: دکتر هاشمی و هیات همراه در آستانه هفته وحدت و به منظور افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی و بازدید از اجرای پروژه‌های طرح تحول به این استان دوباره سفر کردند.

همچنین هاشمی پس از ورود به فرودگاه سراوان و استقبال از سوی مسئولان و معتمدان این شهرستان، اظهار داشت: من علاقه ویژه به شهرستان سراوان دارم و تا پایان کار دولت یازدهم، یکی از مهمترین پروژه‌های درمانی مهم وزارت بهداشت در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه این بیمارستان یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان‌های کشور خواهد شد، افزود: علاوه بر این بیمارستان، مجتمع عالی آموزش سلامت راه اندازی می‌شود تا به تربیت نیروهای بومی در این منطقه بپردازد.

هاشمی سراوان را یکی از نقاط مهم کشور برشمرد و اظهار داشت: با راه اندازی بیمارستان سراوان و مجتمع عالی آموزش سلامت در این شهرستان، بخشی از مشکلات سراوان و این منطقه مرزی، برطرف خواهد شد.

  وزیر بهداشت در این سفر چهار روزه از مراکز بهداشتی و درمانی بازدید کرده و تعدادی از این مراکز آماده بهره برداری در استان را افتتاح خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به استان سیستان و بلوچستان شرکت در مراسم هفته وحدت در شهرهای ایرانشهر و زاهدان است.

گفتنی است که همزمان با سفر وزیر بهداشت، کاروان نورآوران سلامت برای درمان رایگان خانواده‌های محروم دچار بیماری‌های چشمی و دندان پزشکی، در این استان مستقر شده است. وزیر بهداشت با حضور در کاروان نورآوران سلامت، شخصاً تعدادی از بیماران را معاینه کرده و مورد عمل جراحی قرار خواهد داد.

برچسب ها: بهداشتی ، وحدت ، پروژه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: