کد خبر: ۱۳۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 07
در حالی که مدت ها بود خبر رفتن دبیر کل هلال احمر به وزارت کشور در رسانه‌ها منتشر شده بود،‌ در نهایت این امر محقق شد.

شفا آنلاین:انتصاب علی اصغر احمدی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور موجب شده است که بار دیگر گمانه زنی ها درباره سکاندار بعدی سمت دبیرکل هلال احمر قوت بگیرد.
به گزارش شفا آنلاین، در حالی که مدت ها بود خبر رفتن دبیر کل هلال احمر به وزارت کشور در رسانه‌ها منتشر شده بود،‌ در نهایت این امر محقق شد.
علی اصغر احمدی که معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری نیز بود به معاونت سیاسی وزارت کشور رفت.
احمدی،‌ معاونت وزارت کشور در دولت پیشین، استانداری استان گلستان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

**گزینه های احتمالی دبیر کلی هلال احمر چه کسانی هستند؟
حسن ابوالقاسم گرجی هم اکنون معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر یکی از گزینه های مطرح برای این سمت به شمار می رود.
وی معاونت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونت دانشگاه علوم پزشکی ایران و ریاست دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی را در سابقه خود دارد.
برخی مدعی هستند گرجی که سابقه همکاری با سیدامیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر در وزارت بهداشت را داشته است، عامل برخی از جابجایی ها در معاونت های هلال احمر در ماه های اخیر بوده است.
سیدحمید جمال الدینی معاون آموزش و پژوهش و فن آوری هلال احمر نیز یکی دیگر از گزینه های درون سازمانی برای تصدی پست دبیر کلی محسوب می شود.
وی پیش از این مشاور نوآوری و توانمندسازی رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی رئیس جمهوری، مشاور وزیر بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی از سال (89 تا 91) و عضو هیات علمی دانشگاه بوده است.
مصطفی محمدیون هم از دیگر گزینه های مطرح برای دبیرکلی جمعیت هلال احمر است.
وی هم اکنون مشاور و مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر است.
او که دانش آموخته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی است، پیش از این مدیر کل اجرایی و همچنین مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده است.
البته انتخاب دبیرکل خارج از جمعیت هلال احمر نیز دور از ذهن نبوده و باید دید امیرمحسن ضیایی چه فردی را سکاندار دبیرکلی جمعیت هلال احمر خواهد کرد
برچسب ها: هلال احمر ، دبیرکل ، معاون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: