کد خبر: ۱۳۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۵ - 2016December 23
دکتر بهروز برومند در گفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین هشدار داد:
شفاآنلاین :رئیس پنج دوره انجمن نفرولوژی کشور گفت: نباید به بهانه خصوصی سازی اجازه دهیم که لوازم و تجهیزات بیمارستانی تقلبی به کشور وارد کنند و جان مردم را به بازی بگیرند.
دکتربهروز برومند درگفتگو با شفاآنلاین اظهار‌کرد: برای سالهای آتی باید تدابیری اندیشیده شود که تمام تجهیزات و لوازم وارداتی در داخل کشور تولید شود و از وابستگی به کشورهای خارجی جلوگیری کرد.

 وی اظهارداشت: متأسفانه یکی از بزرگترین مشکلات در حال حاضر این است که بسیاری از لوازم و تجهیزات در کشور خودمان ساخته می شود به عنوان خصوصی سازی اجازه می دهند که اجناس تقلبی از خارج از کشور وارد شود و با جان و تندرستی مردم بازی شود.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: ما بایستی به سمتی برویم که روی پای خودمان بایستیم و خودکفا شویم .چرا که؛افراد سودجو به سودشان است که از خارج از کشور جنس تقلبی بیاورند و در داخل کشور بفروشند و متأسفانه افراد سودجویی که نفوذ دارند در حال حاضر این کار را انجام می دهند.

 وی در مورد پیشرفت در حوزه ی درمان بیماری های کلیوی نیز گفت: در حال حاضر به طور چشمگیری نسبت به گذشته پیشرفت داشته ایم و چون آمار دقیقی در این زمینه ندارم می توانم اینگونه بیان کنم که نسبت به 10 سال گذشته 50 درصد جلوتریم وبسیار پیشرفت داشته ایم و با تمام کمبود هایی که وجود دارد و داروهایی که به هنگام نداریم وامکانات آزمایشگاهی که به روز نیست ولی به علت مهارت های پزشکان، نتایج ما بسیار درخشان است. به ویژه پیشرفت در پیوند مرگ مغزی که مایه سر بلندی ما است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
با تشکر از دکتر برومند عزیز
ایشان "ریل گذاری صحیح" در حوزه پزشکی را ( به همراه دیگر بزرگان این کشور ) به بهترین شکل ممکن و از سال ها پیش شروع نموده اند.از زمان مسئولیتشان چه در پیش از انقلاب و چه پس از آن.
پیشرفت در حوزه های مختلف در جامعه، نیاز به تفکر و آینده نگری و از خود گذشتگی دارد و البته افراد کاردان و وطن پرست
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
با درود وتایید سخنان استاد گرامی ،به راستی باید دست سود جویان خارجی از بازار کوتاه شود چرا که ادامه واردات کالاهای بی کیفیت وبعضا تقلبی خارجی باعث خارج شدن تولید کننده های داخلی از مدار تامین کالای پزشکی وبی کار شدن هزاران نیروی کار متخصص وغیر متخصص کشور میشود. که ضربه با اقتصاد کشور وسلامت بیماران است.
پرستار بیماران کلیوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
با تشکر از سایت معتبرشفا و خسته نباشید
بعنوان عضوکوچکی از خانواده ارایه دهندگان خدمات بهداشتی به بیماران نیازمند من نیز با نظر استاد گرانقدر جناب دکتر برومند کاملا موافق هستم که باید حمایت بیشتری از تولیدکنندگان داخلی صورت بگیرد که به گفته ایشان هم معظل بیکاری در مملکت کمتر شود و همه متخصصین آگاه و با وجدان ما بتوانند بهترین کیفیت را برای بیماران ساخته و به بیمارستانها و مراکز دیالیز راهی نمایند وگرنه مصرف گرایی آن هم با وسایل بی کیفیت وارداتی به پس رفت بهبود بیمار منجرخواهد شد ، "بیزنس من های" خارجی دلشان برای انسان ها و انسان های دردمند ایرانی که نسوخته و فقط به فروش بیشتر فکر میکنند اما تولیدکنندگان داخلی ما با این زحمت و با نبود امکانات کافی دارند کاری با کیفیت برای هموطنانشان تولیدمیکنند و منٍ پرستار نیز موقع کار خیالم راحت تر است که مثلا فلان سوزن یا صافی بی کیفیت را بکار نمیبرم، یادم است در مدتی که داروی سل سپت که برای بیماران پیوندکلیه توسط یکی از کارخانه های خودمان تولید میشد و مدتی نبود چقدر بیماران پیوندی ناراحت بودند و پس از یکسال و اندی که به بازارآمد با استقبال بیماران مجددا روبروشد.
بیمار کاملا کیفیفت خوب و بد را تشخیص میدهد.
به امید پیشرفت هر چه بیشتر کشورعزیزمان ایران و به امید آنکه مصالح بیماران بیش از بیزنس های بی کیفیت مد نظر باشد . ارادتمند پرستار دیالیز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: