کد خبر: ۱۳۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 05
بدون شک لازم است ابتدا تکلیف طرح تحول سلامت مشخص شود به گونه ای که با بررسی دقیق به این نتیجه برسیم که آیا باید طرح تحول سلامت به همین منوال ادامه یابد یا نیازمند تغییراتی است.

شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اعضای کمیسیون بهداشت به دنبال تامین منابع پایدار در حوزه سلامت هستند، گفت: اگر طرح تحول سلامت نیازمند تغییر باشد لازم است این تغییرات در برنامه ششم لحاظ شود.

به گزارش شفا آنلاین، ابوالفضل سروش، درباره نحوه برنامه ریزی کمیسیون بهداشت برای اختصاص اعتبارات مناسب به حوزه سلامت در لایحه بودجه سال 96، افزود: بدون شک لازم است ابتدا تکلیف طرح تحول سلامت مشخص شود به گونه ای که با بررسی دقیق به این نتیجه برسیم که آیا باید طرح تحول سلامت به همین منوال ادامه یابد یا نیازمند تغییراتی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر طرح تحول سلامت نیازمند تغییر باشد لازم است این تغییرات در برنامه ششم لحاظ شود تا بتوانیم در بودجه سال 96 نیز با توجه به این تغییرات اعتباراتی را در نظر بگیریم اما متاسفانه هنوز در کمیسیون تلفیق به نتیجه مشخصی نرسیدیم.

وی یادآور شد: از سویی دیگر اختصاص 10 درصد از منابع هدفمندی یارانه ها به حوزه سلامت جزو منابع پایداری برای حوزه سلامت محسوب می شد اما تاکنون درصد کمی از این مبلغ به بخش بهداشت و درمان اختصاص پیدا کرده که این درصد ناچیز هم گاهی با تاخیر چند ماهه پرداخت می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: به طور حتم تصویب و تامین منابع پایدار در حوزه سلامت از جمله مواردی است که مورد توجه نمایندگان قرار خواهد گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: