کد خبر: ۱۳۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 05
محققان آمریکایی یک ست هوشمند طراحی و ادعا کرده‌اند که این ابزار به کاربران کمک می‌کند با آنالیز متابولیسم خود، وزن کم کنند.
شفا آنلاین:این ست شامل دستبند هوشمند و یک ابزار دیگر برای آنالیز نفس کاربر است. نحوه عملکرد این دستگاه این گونه است که کاربر در حال پیاده‌روی یا فعالیت‌های ورزشی به مدت پنج دقیقه در دستگاه مخصوص تنفس می‌دمد.

به گزارش شفاآنلاین:این ابزار سطح اکسیژن و دی‌اکسید کربن نفس را می‌سنجد تا بتواند میزان سوخت‌و‌ساز بدن کاربر را به صورت 24 ساعته برآورد کند و در واقع نشان دهد که چه زمان‌هایی کاربر در حال چربی‌سوزی است.
محققان با آگاهی از این واقعیت که نرخ تنفس انسان در هنگام استراحت و ورزش با هم متفاوت است، این دستگاه را طراحی کرده‌اند و معتقدند که نفس شما نشان می‌دهد که در حال سوزاندن چربی یا کربوهیدرات هستید یا نه.

دستگاه تنفس این دستگاه که «Path Breath» نام دارد، بر اساس سوخت‌وساز بدن کاربرش به او می‌گوید که چقدر دیگر باید ورزش کند تا بدنش به چربی‌سوزی برسد یا در واقع وزن کم کند.
به گفته سازندگان این دستگاه، Path Breath باید حداقل یک بار در ماه مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند دقیق میزان سوخت‌وساز بدن را اندازه‌ بگیرد. ولی کاربر باید هر روز آن را بپوشد تا از طریق آن بتوان ضربان قلب را اندازه‌گیری کرد و با کمک اپلیکیشن گوشی به کاربر بگوید که چه زمانی به چربی‌سوزی رسیده است یا چه مدت زمانی نیاز دارد تا ورزش کند و به مرحله چربی‌سوزی برسد.سپید
منبع: Cnet
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: